پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه ما به صورت دقیق نمی‌توانیم بگوییم اقدامات انجام شده در زمینه کاهش بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) چه اندازه تاثیرگذار است، گفت: ما در جهاد کشاورزی تخصصی به نام مدیریت پسماند نداریم.

شعارسال: ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران در خصوص بوی نامطبوع محدوده مسیر فرودگاه امام خمینی گفت: برای رسیدگی به وضعیت این بوی نامطبوع مطالعات و پژوهش‌های به مدت یک و نیم تا دو سال انجام شد.

وی افزود: ۲۰۰ مورد تاثیر گذار در ایجاد بوی نامطبوع پروژه های مربوط به کشاورزی است. ما ۵ پروژه شرکت کشت و صنعت لبن با ۴ هزار دستگاه، مجتمع دام گستر با ۲۰ هزار دستگاه و سه کشتارگاه دیگر را شناسایی کردیم و قرار بود تسهیلاتی در مورد مدیریت پسماند و مدیریت تولیدی ارائه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ادامه گفت: برای رسیدگی به منشا بوی نامطبوع جمع حدود ۸۵ میلیارد تومان نیاز است. از پنج طرح چهار مورد آن پیشنهاد ما بود و و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده عقد قرارداد با بانک کشاورزی برای کاهش سود تسهیلات است. همچنین سازمان جهاد کشاورزی موظف است تا نسبت به نظر کارگروه آلودگی هوا برای رفع بوی نامطبوع محدوده فرودگاه امام خمینی ره اقدام کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: ما درخواست داریم تا تسهیلات مربوط به این طرح از ۱۸ درصد به ۱۰ درصد کاهش یابد و یک سال دوره مشارکت، یک سال دوره تنفس و ۵ سال بازپرداخت آن باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به امکانات موجود در جهاد کشاورزی در ارتباط با اینکه مقابله با منشا بوی نامطبوع به چه میزان تاثیر گذار است نمی‌توانیم به صورت دقیق و تخصصی در از بین رفتن بوی نامطبوعی حرفی بزنیم؛ به عبارتی در جهاد کشاورزی تخصصی مربوط به پسماند و مدیریت وجود ندارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:27 بهمن 1397 ، کدخبر:13971127000595 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین