پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی بیش از هر زمانی به همفکری و همکاری جناح‌های سیاسی نیاز داریم، گفت: قطعاً زمانی که اختلاف نظرهای جناحی، منافع ملی را زیرپا می‌گذارد و در دعواهای بین جناح‌های سیاسی منافع ملی فراموش شود، خواسته یا ناخواسته افرادی که دست به این تفرقه می‌زنند خائن به انقلاب، نظام و خون شهدا هستند.
شعار سال: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی بیش از هر زمانی به همفکری و همکاری جناح‌های سیاسی نیاز داریم، گفت: قطعاً زمانی که اختلاف نظرهای جناحی، منافع ملی را زیرپا می‌گذارد و در دعواهای بین جناح‌های سیاسی منافع ملی فراموش شود، خواسته یا ناخواسته افرادی که دست به این تفرقه می‌زنند خائن به انقلاب، نظام و خون شهدا هستند.

علی بختیار با اشاره به ضرورت کنار گذاشتن اختلافات سیاسی در دهه پنجم انقلاب و اولویت قرار دادن منافع ملی بیان کرد: با فرا رسیدن چهل سالگی، انقلاب به بلوغ کاملی رسیده است و تکرار خطاهای راهبردی در حوزه‌های مختلف دیگر توجیهی ندارد. اجرای هرگونه طرح بدون همفکری و کار کارشناسی در این دهه توجیهی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر اتحاد و انسجام در بین مردم و مسئولان و جریانات سیاسی شکل بگیرد ما می‌توانیم مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصاد نیز داریم برطرف کنیم و اقتصاد کشور را به سمت یک اقتصاد مولد ببریم. ما می‌توانیم با اتحاد و انسجام و همفکری از ظرفیت جوانان خود استفاده کنیم و شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس تصریح کرد: قطعاً زمانی که اختلاف نظرهای جناحی، منافع ملی را زیرپا می‌گذارد و در دعواهای بین جناح‌های سیاسی منافع ملی فراموش شود، خواسته یا ناخواسته افرادی که دست به این تفرقه می‌زنند خائن به انقلاب، نظام و خون شهدا هستند. اینکه در بعضی از محافل عمومی و بعضی از تریبون‌ها به جای دعوت مردم به همدلی و همفکری تلاش می‌شود پرچم یک جناح پایین بیاید و پرچم جناحی دیگر بالا برود، نوعی خیانت به نظام است.

بختیار در ادامه تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی ما بیش از گذشته به همفکری و همکاری جناح‌های سیاسی نیاز داریم. جریانات سیاسی اگر به آرمان‌های اصلی انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوریت اسلامی است توجه داشته باشند و حول منافع ملی به اتفاق نظر برسند و برای خودکفایی اقتصادی، صنعتی و سیاسی کشور تلاش کنند ما شاهد پیشرفت چشمگیری در دهه پنجم خواهیم بود.

وی در پایان گفت: نقطه اشتراک جریانات سیاسی آرمان‌های اصلی انقلاب و منافع ملی کشور است. اختلاف بین جریانات سیاسی سلیقه‌ای است اما آنچه که مهم است منافع ملی است که باید حول آنها برای پیشرفت کشور گام برداشت. ریش سفیدان جریانات سیاسی نقش بسزایی در شکل گیری این همکاری و همفکری دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1397، کدخبر: 97112814562 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
چرا هر جا کم میارین پای نظام و شهدا رومیاین وسط کم کاری خودتون پای ضربه به نظام و خون شهدا نزارین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین