پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۹۰۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
شستا و بانک دی تصمیم به واگذاری دو بلوک ۱۷ و ۴۶.۶ درصدی از سهام دو شرکت بورسی سرمایه گذاری دارویی تامین و سرمایه گذاری بوعلی در روزهای پایانی سال گرفتند.

شعارسال: شستا و بانک دی تصمیم به واگذاری دو بلوک ۱۷ و ۴۶.۶ درصدی از سهام دو شرکت بورسی سرمایه گذاری دارویی تامین و سرمایه گذاری بوعلی در روزهای پایانی سال گرفتند.

 طبق روال سال های قبل، عرضه بلوکی شرکت های بورسی و فرابورسی در روزهای پایانی تکرار شده و در اولین مورد قرار است بلوک 17 و 46.6 درصدی روانه میز فروش شوند .

به این ترتیب مقرر شده یکشنبه 26 اسفند ، شستا اقدام به عرضه 493 میلیون سهم سرمایه گذاری دارویی تامین ( تیپیکو ) معادل 17 درصد کند . قیمت پایه این تعداد سهام 8855 ریال بوده که به صورت نقد واگذار خواهد شد.

همچنین بانک دی برای همان روز، تصمیم به عرضه بیش از 745 میلیون و 610 هزار سهم سرمایه گذاری بوعلی ( برابر 46.6 درصد ) به قیمت پایه هر سهم 3100 ریال و به صورت نقد گرفته تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری آن خارج شود .


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری بورس پرس ، تاریخ انتشار:28 بهمن 1397 ، کدخبر:www.boursepress.ir ، 118718

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین