پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور درباره افزایش قیمت دلار و طرح دولت برای فشار در تصویب لوایح FATF، گفت: دولت هیچ وقت با منافع ملی و معیشت مردم بازی سیاسی نمی‌کند.
شعارسال: محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور، اعلام کرد: استیضاح روحانی بیشتر تبلیغاتی است و هیچ فراکسیونی اعلام حمایت نکرده است و به احترام به مجلس نمی خواهیم موضع روبروی مجلس بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به سؤالی درباره افزایش قیمت دلار و طرح دولت برای فشار در تصویب لوایح FATF گفت: دولت هیچ وقت با منافع ملی و معیشت مردم بازی سیاسی نخواهد کرد و ما به دنبال جنگ با کسی نیستیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره مشکلات شب عید مردم نیز گفت: به دستور رئیس‌جمهور و هیئت دولت کالاهای اساسی مردم در گمرک همه با تسریع زیاد وارد خواهد شد و رئیس‌جمهور برای گوشت نیز دستور صادر کرده که برای مردم به قیمت مناسب خریداری شود و صادرات پرتقال و سیب که اگر منجر به گرانی شود نباید صورت بگیرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه هزار مؤسسه مالی توسط دولت مجوز داده شده است نیز تصریح کرد: این کار شایعه است و باید این موارد در سطح سران سه قؤه بررسی شود و اصلاً کاری این‌گونه صورت نگرفته است.

واعظی درباره ایجاد کانال مالی با چین نیز گفت: رابط ایران با کشور چین بسیار خوب است و مشکلی در مراوده مالی وجود ندارد.

وی از صدا و سیما، احزاب و سران قوا خواست به دولت کمک کنند و از برخی بازی‌های سیاسی در این زمان خطیر دوری شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه بیشتر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وجود دارد، تصریح کرد: هیچ جنگی با ایران در کار نیست و بیشتر مطالب فضاسازی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1397 ، کدخبر: 362265 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین