پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
سرمربی سابق میلان و سویا به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شده و به احتمال زیاد جانشین کارلوس کی روش می‌شود.

شعارسال:سرمربی سابق میلان و سویا به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شده و به احتمال زیاد جانشین کارلوس کی روش می‌شود.

 توتو اسپورت ایتالیا صبح امروز گزارش داد که فدراسیون فوتبال ایران با ارائه پیشنهادی رسمی خواهان حضور وینچنزو مونتلا روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران شده است. سایت گل ایتالیا به دنبال ارائه این پیشنهاد اعلام کرد پس از نتایج ناموفق مونتلا در تیم‌های میلان و سویا او فرصت مناسبی پیش رو خود می‌بیند تا چالش بزرگی را این بار با تیم ملی ایران تجربه کند.

طبق ادعای این دو رسانه پیشنهاد مونتلا تا سال 2022 است و او ماموریت دارد تا ایران را برای ششمین بار به مسابقات جام جهانی برساند. توتو اسپورت همچنین اعلام کرد قرارداد سه ساله و نیم مونتلا ارزش یک و نیم میلیون یورویی خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال ایران طی 8 سال گذشته با هدایت کارلوس کی روش در دو جام جهانی شرکت کرد و سرمربی پرتغالی پس از عدم نتیجه گیری در جام ملت‌های آسیا 2018 ایران را ترک کرد و به همکاری خود پایان داد.

مونتلا 44 ساله که 10 سال سابقه برتن کردن تیم رم را در کارنامه داشت عرصه مربیگری را 10 سال پیش از تیم زیر 15 سال رم آغاز کرد. او در سال 2011 برای مدتی کوتاه سرمربی موقت جالورسی بود و پس از آن یک فصل هدایت کاتانیا را عهده دار بود.

وینچنزو مونتلا پیش از قبول هدایت میلان در فصل 15-2016 ،‌ سه فصل روی نیمکت فیورنتینا بود و یک فصل هم با سمپدوریا در سری آ سرمربیگری کرد. نتایج ضعیف او به همراه روسونری در نهایت منجر به پایان همکاری او شد و وینچنزو نزدیک به 10 ماه پیش برای آخرین بار هدایت سویا در لالیگا را در دست داشت.

او در 328 مسابقه رسمی طی 6 سال عرصه سرمربیگری به150 پیروزی،‌ 77 تساوی و 101 شکست رسیده است

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار5اسفند 97 ،کدخبر: 732216، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
این فوتبال مشکلات ریشه ای داره که باید اول اونها حل بشه بعد دنبال مربی باشین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین