پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
پاداش خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت تا 25 اسفند پرداخت می‌شودوزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نکته مورد اعتراض بازنشستگان وزارت بهداشت، پاداش پایان خدمت است که برای آن هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و تا 25 اسفند پرداخت می‌شود.

شعارسال :سعید نمکی روز دوشنبه درباره اعتراض روز گذشته بازنشستگان وزارت بهداشت و تجمع آنها روبه‌روی مجلس شورای اسلامی، افزود: اعتراض بازنشستگان وزارت بهداشت بحق و مربوط به پاداش پایان خدمت است که ارتباطی به صندوق‌های بازنشستگی ندارد.
وی ادامه داد: برای این کار حدود 2 ماه و نیم پیش، هزار میلیارد تومان تخصیص یافت و به خزانه رفت، اما خزانه به علت کمبود منابع، این مبالغ را کم کم می‌پرداخت و حالا قرار است تا 25 اسفند پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت پرداخت شود.
نمکی بیان کرد: این پاداش در اولویت پرداخت قرار می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی تا این تاریخ پاداش بازنشستگان وزارت بهداشت را پرداخت می‌کنند.
وزیر بهداشت افزود: البته بازنشستگانی که روبه‌روی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند فقط مربوط به وزارت بهداشت نبودند و کل بازنشستگان برای اینکه بتوانند روی قانون بودجه 98 اثر بگذارند، اعتراضاتی داشتند.
وی اظهار داشت: وقتی در سازمان برنامه و بودجه بودیم، اصلاحیه‌ای برای قانون مدیریت خدمات کشوری نوشتیم که بر اساس ماده 109 آن قرار بود در طول برنامه ششم توسعه، حقوق بازنشستگان را به حدود 80 درصد حقوق شاغلان همتراز آنها برسانیم. اگر این کار قرار بود در یک سال انجام شود، بیش از 30 هزار میلیارد تومان پول نیاز داشت و قرار شد این کار به تدریج انجام شود. بازنشستگان پیگیر هستند که این کار در یک سال انجام شود و حتی سال قبل نیز این اعتراضات انجام شد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران،تاریخ انتشار:6 اسفند 1397،کد خبر:655571،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میلاد
United Arab Emirates
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
امروز 25 اسفنده.کو پاداش بازنشستگان وزارت بهداشت که ازش دم میزدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین