پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
نخستین موتور واترجت ملی که توسط متخصصین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با همکاری دانشگاه‌ها تولید شده است، با حضور وزیر دفاع رونمایی شد.

شعارسال:موتور واترجت ملی که توسط متخصصین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با همکاری دانشگاه‌ها تولید شده است، صبح امروز(سه شنبه) با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.

وزیر دفاع در حاشیه این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور دریایی با فرصت های بسیار زیاد است، اظهار داشت: استفاده از این فرصت‌ها مستلزم داشتن قدرت دریایی است و یکی از الزامات آن داشتن ابزار و امکانات دریایی است.

وی افزود: پیشران ها یکی از مهمترین ملزومات و امکانات در صنعت دریایی هستند که اوایل امسال دیزل ۱۳۰۰ اسب بخار را که کاربردهای زیادی در بخش دریایی و ریلی دارد رونمایی کردیم. امروز هم پیشران واترجت که یکی از نیازهای ضروری شناورهای نظامی، تجاری و تفریحی در کشور است، رونمایی شد.

امیر حاتمی در پایان تاکید کرد: چون توانستیم قابلیت فنی طراحی و ساخت را به طور کامل کسب کنیم، خواهیم توانست در توان های مختلف این موتور را تولید کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت دیده بان ، تاریخ انتشار6اسفند 97 ،کدخبر: 44392، didban.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین