پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
طرح ویژه تعزیرات برای کنترل و نظارت بر بازار شب عید به‌صورت ویژه از امروز ۷ اسفند با ۵۰۰ تیم نظارتی سازمان تعزیرات آغاز شد.
شعارسال: یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه طرح ویژه تعزیرات در بخش اول از امروز 7 اسفند شروع می‌شود و تا 28 اسفند ادامه دارد گفت: کنترل قیمت کالاهای مورد نیاز مردم از جمله خشکبار و میوه و نمایشگاه‌های بهاره در بخش اول نظارت مفید خواهد بود.

رایگانی بخش دوم نظارت را از 28 اسفند تا 16 فروردین اعلام کرد و افزود: از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نظارت بر مراکز مختلف خدماتی و بهداشتی است و از اهم فعالیت سازمان تعزیرات در ایام عید نوروز بازرسی از و نظارت بر رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز مختلف خدماتی، تفریحی و مواد غذایی خواهد بود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه هدف، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در خرید شب عید است افزود: 500 تیم گشت مشترک در سراسر کشور و چیزی حدود 3 و نیم برابر گشت تعزیرات در سال گذشته، آماده نظارت ویژه برای کنترل بازار در ایام نوروز است.

رایگانی گفت: طبق رصد سازمان تعزیرات استان‌هایی که بیشترین مسافر را دارند به 3 گروه تقسیم می‌شوند که اولویت بازرسی بر این سه گروه است که در ایام تعریف‌شده نظارت تا 16 فروردین 98 به‌صورت ویژه بر فروش و ارائه خدمات منصفانه ادامه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1397 ، کدخبر: 1956050 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
اگه سیبیل این دوستان چرب نشه و نظارت درست انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین