پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۱۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، مسیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عمان را هموار دانست.
شعارسال :سلطانعلی میر با توجه به سفر امروز خود و رئیس واحد بین‌الملل چابهار به کشور عمان در زاهدان از آماده‌سازی بستر مناسب برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به نقاط مشترک فرهنگی، فکری و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان و مردم کشور عمان، اظهارکرد: در جلسه‌ای عمومی که با مردم شهر مسقط برگزار شد،‌ درباره بسترهای مناسب برای این مرکز آموزش عالی تبادل نظر انجام شد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در دیدار با اشخاص اثرگذار و صاحبان شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و تبادل نظر با استادان ایرانی و فرهیختگان دانشگاهی این کشور برای افتتاح مرکز آموزش عالی در شهر مسقط اعلام آمادگی از سوی آنان دریافت شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از رایزنی‌های لازم برای جذب دانشجو با شرکت‌های خصوصی خبر داد و از دیگر برنامه‌های سفر به عمان برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور را جلسه‌ای عمومی با مردم و نخبگان عنوان کرد.

میر عنوان کرد: با وجود اشتراک فراوان فکری و فرهنگی بین مردم دو کشور ایران و عمان زمینه لازم برای همکاری متقابل را فراهم کرده و  تاکنون تعاملات خوبی با مردم این کشور انجام شده است و در این سفر بررسی پایه‌ای و مردمی و تبادل نظر با بخش خصوصی در راستای راه‌اندازی واحد عمان صورت پذیرفت.

وی گفت: پس از انجام این مذاکرات و ارائه گزارش نهایی با هماهنگی سازمان مرکزی و امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی توافق‌نامه نهایی امضاء می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:6 اسفند 1397،کد خبر:363728،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین