پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۱۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سیدرضا موسوی‌نیا را به سمت «مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست دانشگاه» منصوب کرد.

شعارسال: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی «مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست دانشگاه» را منصوب کرد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سیدرضا موسوی‌نیا را به سمت «مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست دانشگاه» منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست دانشگاه» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم عنوان شده است: نظر به تغییرات صورت گرفته در ساختار جدید دانشگاه وظایف و اختیارات مسئولیتی به پیوست این حکم ابلاغ می گردد.

در پایان این حکم آمده است:امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های مهندس بهزاد نخکوب در دوران مسئولیتش تقدیر کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 6اسفند 1397 ، کدخبر:363720 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین