پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
سرمربی تیم ملی بوکس هند گفت: برای رشد یک ورزش باید حمایت‌های لازم از سوی دولت صورت بگیرید.الکساندر نیهوا سرمربی آرژانتینی تیم ملی بوکس هندوستان، در خصوص سطح فنی تورنمنت بین‌المللی جام مکران که به میزبانی چابهار در حال پیگری است اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این تورنمنت آمده‌ایم، سطح فنی این تورنمنت تا به امروز بسیار خوب بوده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بوکسورهای خوبی دارند.

شعار سال: نخستین مرحله تورنمنت بین المللی بوکس جام مکران در حالی از سوم اسفندماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است که این مسابقات امروز(چهارشنبه) به پایان خواهد رسید و تیم های حاضر در مسابقات پنج شنبه چهابهار را ترک خواهند کرد. فینال این رقابت ها از ساعت ۱۶ امروز(چهارشنبه) آغاز می شود.

الکساندر نیهوا سرمربی آرژانتینی تیم ملی بوکس هندوستان، در خصوص سطح فنی تورنمنت بین‌المللی جام مکران که به میزبانی چابهار در حال پیگری است اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که به این تورنمنت آمده‌ایم، سطح فنی این تورنمنت تا به امروز بسیار خوب بوده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بوکسورهای خوبی دارند. مسلما این تورنمنت می‌تواند در بالا رفتن سطح فنی بوکسورهای تیم‌های حاضر تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی در مورد بالا بودن سطح فنی بوکسورهای تیم ملی هند نیز گفت: بوکس هندوستان در این چند سال رشد بسیار خوبی داشته است و من هم در اوایل فعالیتم در این کشور، با فدراسیون بوکس هند مشکل داشتم اما با روی کار آمدن ریاست جدید، توانستیم نقاط تاریک را روشن و نقاط ضعف را به نقاط قدرت تبدیل کنیم.

«نیه‌وا" در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: برای رشد یک رشته ورزش باید حمایت‌های لازمه از سوی دولت صورت بگیرد که خوشبختانه در این چند سال اخیر دولت هند حمایت کامل و جامعی را از بوکس این کشور داشته است که از این دولت تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که پیشنهادش برای پیشرفت بوکس ایران چیست؟ اظهار کرد: در حال حاضر من دقیقا نمی‌دانم شرایط فنی بوکس ایران در چه سطحی قرار دارد اما، اصلی‌ترین و مهم تربن مسئله داشتن یک برنامه منظم و دقیق است که باید از سوی فدراسیون طراحی شود. ایران باید فضایی را ایجاد کند که افراد سطح پایین برای ورود به این رشته مشکل نداشته باشند و بوکس همه گیر شود تا بهترین‌ها استعداد یابی شود.

سرمربی تیم ملی بوکس هند اضافه کرد: زمانی که ایران چنین شرایطی را برای بوکس فراهم کرد می‌تواند به موفقیت برسد. از شرایط فنی تیم ملی ایران اطلاع دقیق ندارم اما پتانسیل بوکس در این کشور بالا است و با کمی برنامه‌ریزی و حمایت از سوی دولت، می‌تواند به موفقیت برسد. ابتدا باید این نکات پایه‌ای برطرف شود و پس از آن، با برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی خوب برای تیم‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان می‌توان بوکس ایران را به موفقیت رساند.

او در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از راه‌های پیشرفت این رشته، استفاده از متدهای روز دنیا در عرصه آموزش بوکس است که من امیدوارم ایران بتواند از متدهای روز دنیا استفاده‌های بیشتری کند.

«نیه‌وا» در خصوص شانس تیم هند برای قهرمانی در تورنمنت بوکس چابهار نیز اظهار کرد: مسابقات روز به روز سخت‌تر می‌شود. مسابقات مرحله نیمه‌نهایی بسیار سخت بود اما حالا ما نمایندگانی از هند را در فینال داریم که باید دید چه نتایجی رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی بوکس هند در مورد میزبانی ایران نیز گفت: از روزی که در این شهر هستیم احساس خوبی داریم و بدون تعارف می‌گویم که میزبانی ایران رضایت بخش بود.

او در پایان، در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به سطح فنی مسابقات چابهار در صورت برگزاری دوباره این تورنمنت حاضر است با تیم هند به ایران بیاید؟ گفت: شک نکنید که این کار را تکرار می‌کنیم چون مبارزات این تورنمنت سطح خوبی داشت. ولی برای این کار بهتر است فدراسیون ایران زودتر این موضوع را به ما اعلام کند تا آن را در برنامه‌های خود قرار دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین تاریخ انتشار 8 اسفند 97، کد خبر: 1235990، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
حمایت دولت خدا روشکر هیچ جا دیده نمیشه بوکس که جای خودش داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین