پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود.
شعار سال: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود.

جریان اصولگرایی که تا مدت‌ها حول محور بزرگانی همچون آیت‌الله مهدوی کنی و عسگراولادی فعالیت سیاسی خود را سازماندهی می‌کرد طی سال‌های اخیر و بعد از فوت بزرگان اصولگرایی نوعی تشتت آرا را تجریه می کند، موضوعی که به نظر می رسد فعالیت های سیاسی جریان اصولگرایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

در این میان از علی اکبر ناطق نوری به عنوان شخصیتی تاثیرگذار که قادر است عمود خیمه جریان اصولگرایی را راست نگه دارد یاد می شود. موضوعی که حسن غفوری فرد نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بر آن تاکید می کند و می گوید: ناطق نوری شخصیت بی نظیری است که می تواند در ایجاد وحدت بین اصولگرایان نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

حسن غفوری فرد در این باره به خبرآنلاین گفت: واقعیت این است که جایگزین کردن بزرگان اصولگرا که از بین ما می روند تقریبا غیرممکن است به طور مثال جایگزینی برای افرادی مانند آیت‌الله مهدوی کنی و حبیب الله عسگراولادی در جریان اصولگرایی وجود ندارد، البته مشکل دیگری که می توان به آن اشاره کرد عدم تمایل افراد تاثیرگذاری مانند آقای ناطق نوری در جریان اصولگرایی است که اگرچه می توانند فعال باشند اما متاسفانه رغبتی ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه  بیان اینکه بارها از آقای ناطق نوری درخواست حضور فعال در جریان اصولگرایی را داشتیم، ادامه داد: ما فراوان اصرار کردیم که ایشان بیایند زیرا در شرایط فعلی می‌توانند در ایجاد وحدت بین اصولگریان نقش تعیین کننده داشته باشند اما به هر دلیلی برای ورود به فعالیت سیاسی راضی نشدند.

وی با بیان اینکه فوت بزرگان اصولگرایی از طرفی و نداشتن رغبت برخی دیگر برای فعالیت سیاسی شرایط سختی برای اصولگرایان ایجاد کرده  است، تصریح کرد:  با این حال همچنان در تلاش هستیم که از حضور آقای ناطق نوری قبل از انتخابات بهره مند شویم و به وحدت برسیم.

غفوری فرد در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد شورای هماهنگی دو با حضور آقای ناطق تشکیل شود، ادامه داد: ایشان تا این لحظه هیچ تمایلی برای ورود به فعالیت سیاسی نداشتند، در این زمینه بارها با ایشان صحبت کردم ولی ایشان به پذیرفتن مسئولیت سیاسی و کشوری اقبالی ندارند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه قرار است آقای ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه شود، تاکید کرد: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود زیرا هم رهبری شناخت خوبی از ایشان دارند و هم اینکه آقای ناطق تجربه خوبی در وزارت کشور و جهادسازندگی دارند. مجموعه این‌ مسائل شخصیت بی‌نظیری از آقای ناطق نوری ایجاد کرده اما طی صحبت هایی که با ایشان داشتیم نه آمادگی برای پذیرش مسئولیت سیاسی دارند و نه مسئولیت آستان قدس، با این حال ما ناامید نیستیم و تلاش خودمان را می کنیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره مرجع مذاکرات با ناطق نوری برای حضور در صحنه سیاسی افزود: شخصا بارها دعوت از ایشان دعوت کردم، البته مرحوم عسگر اولادی و آقای باهنر هم بارها دعوت کردند. در جلسات منظم ماهانه ای هم که با ایشان داریم تقریبا در تمام جلسات و حتی  در جلسه اخیر از ایشان درخواست کردیم اما هنوز هیچ تمایلی برای کار سیاسی ندارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1397، کدخبر: 1235935 ، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
یکی از رهروان پاک و خالص امام شاید تحولی در برخی از مکان ها اتفاق بیفته با حضور ایشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین