پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
ادامه بررسی‌های نهادهای نظارتی، ابعاد دیگری از پرونده تخلفات اداره‌کل ورزش و جوانان را روشن کرده و برخی شنیده‌ها از باز شدن پای دو مدیرکل پیشین ورزش و جوانان به این پرونده حکایت دارد.

شعارسال: حدود سه هفته قبل بود که خبر بازداشت دو تن از کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان به صورت رسمی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام شد. اتهام این دو کارمند، اختلاس 6.5 میلیارد ریالی بود. آسیابی در این ارتباط گفته بود:«با دریافت گزارشی از سازمان بازرسی مبنی بر وجود سوءجریان مالی در عملکرد برخی از هیأت‌های ورزشی و با رصد و جمع‌آوری مستندات لازم و تجزیه و تحلیل‌های صورت‌گرفته برداشت‌های غیرقانونی در ارتباط با اعتبارات دولتی مربوط به حوزه ورزش توسط دادستانی مورد تحقیق قرار گرفته است

جالب این‌جاست که پیش‌تر یکی از رسانه‌ها موضوع پول‌شویی در اداره‌کل ورزش و جوانان را به صورت مصداقی درباره هیأت بدنسازی مورد بررسی قرار داده بود و مسئولان این اداره، این موضوع را از اساس تکذیب کرده بودند!

چنان‌که اشاره شد، تحقیقات مذکور سبب شد که برای دو تن از کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان حکم بازداشت موقت صادر شود. اما تداوم بررسی‌های نهادهای نظارتی، ابعاد دیگری از این تخلفات را روشن کرده است. شنیده‌ها حاکی است پای دو مدیرکل پیشین اداره‌کل ورزش و جوانان نیز به این پرونده باز شده و آن‌ها باید نسبت به ابهامات عملکرد خود در این خصوص پاسخگو باشند. البته این دو مدیرکل اکنون در خارج از استان مسئولیت دارند.

اطلاعات بیش‌تر در این خصوص طبعا پس از تکمیل بررسی‌ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید اما تا همین مرحله نیز مردم پیگیری‌های نهادهای نظارتی را شایسته تحسین می‌دانند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازسایت مرآت، تاریخ انتشار:6اسفند1397 ، کدخبر: - : www.meraatnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین