پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي پشت پرده استعفاي وزير امور خارجه را بازگو كرد.

شعارسال: جواد كريمي قدوسي با اشاره به اينكه پايه استعفاي آقاي ظريف به اختلاف ايشان با روحاني برمي‌گردد، اظهار كرد: اين اختلاف بر روي موضوع برجام است، آقاي روحاني خطاب به ظريف گفته كه شما قرار داد را طوري نبسته‌ايد تا آمريكايي‌ها و اروپايي‌ها نتوانند كاري كنند.

وي با بيان اينكه آقاي روحاني نابود شدن برجام را پاي عملكرد ظريف نوشته است افزود: آقاي ظريف مدتها است آن تبعيتي كه در دولت قبل از روحاني داشت در اين دولت از ايشان ندارد.

عضو كمسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اين بار سومي است كه ظريف استعفا داده است گفت: ايشان يكبار 9 روز در خانه نشست و سركار نرفت بنا براين ريشه استعفاي محمد جواد ظريف به سرنوشت برجام برمي‌گردد.

وي افزود: فروپاشي برجام از ديد آقاي ظريف قطعي و حتمي است و آقاي عراقچي اين موضوع را بارها اعلام كرده است و ديگر ايشان دل و دماغي براي ادامه كار نداشت.

كريمي قدوسي با اشاره به اينكه ايشان نمي خواست ناظر بحث هاي بي نتيجه خود با اتحاديه اروپا باشد بيان كرد: مردم نيز به زودي از برجام عبور مي كردند و در اين شرايط ايشان تشخيص دادند كه با استعفا بهتر مي توانند زندگي كنند.

وي با بيان اينكه مجلس تا حد توان خود از ايشان در خصوص برجام سوال كرد گفت: بنده سه مرتبه از ايشان در خصوص برجام سوال كردم اما متاسفانه برخي از نمايندگان جريان اصلاحات مجلس ارادت ويژه‌اي به آقاي ظريف دارند و ايشان را بعنوان نماد سياست خارجي و عادي سازي روابط با آمريكا مي‌دانند.

عضو كمسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: عملا وزارت خارجه نه از اروپايي‌ها و آمريكايي‌ها خير ديد و از طرف ديگر چين هند و كره را نيز رنجاند و بايد به ايشان حق داد كه راهي جز استعفا نداشته باشد.

وي با بيان اينكه مردم به عملكرد ايشان واقف هستند عنوان كرد: مي‌شود در فضاهاي ديگر سوالاتي را از عملكرد ايشان داشت اما ايشان به فكر بازنشستگي هستند و به نظر پاسخگو نخواهند بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازسایت موج رسا، تاریخ انتشار:7اسفند1397 ، کدخبر: 10020 : www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
به نظر شما ظریف تصمیم گیرنده است ایشان فقط مجری دستورات و گاها کم میاره دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین