پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۱۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پایان بررسی اعتراضات جاماندگان از دریافت بسته حمایتی خبر داد و گفت: از بین این افراد، یک میلیون نفر مستحق دریافت بسته حمایتی شناخته شدند که از هفته آینده رقم ریالی بسته به حساب آنها واریز می‌شود.
شعارسال: احد رستمی با اشاره به بررسی تمام اعتراضات ثبت شده از سوی خانواده‌ها و افرادی که نسبت عدم دریافت بسته حمایتی معترض بودند، اظهارکرد: بیش از دو میلیون و 500 نفر اعتراضات خود را در دو سامانه #8*142* و #8*1420* ثبت کردند که در ادامه به تمام این اعتراضات رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، از بین 2 میلیون و 500 هزار نفری که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود معترض بودند، یک میلیون نفر شرایط دریافت بسته حمایتی را داشتند که در هفته آینده رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد.

رستمی درباره میزان و رقم پرداختی به حساب سرپرستان خانوار بیان کرد: پرداختی‌ها بر اساس تعداد افراد خانواده و از 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر خواهد بود.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به رقم در نظر گرفته شده برای بسته حمایتی یک میلیون نفر جامانده اشاره کرد و گفت: 230 میلیارد تومان برای این بخش نیاز است که قرار است از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین شود.

وی در پایان درباره توزیع مراحل دوم بسته حمایتی نیز گفت: در این زمینه هنوز برنامه‌ای از سوی دولت به وزارت رفاه اعلام نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1397 ، کدخبر: 1956896 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین