پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
سید موسی خادمی گفت: دولت تدبیر و امید و جناب آقای روحانی رییس جمهور نیز تاکید دارند که امور به دست جوانان سپرده شود.
شعار سال :خادمی عصر روز چهارشنبه در همایش معرفی دستاوردهای یک دهه فعالیت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان ،اظهار کرد: نگاه جامعه به بحث جوانان تا چندی پیش به جای اینکه یک فرصت و سرمایه عظیم تلقی شود به دلیل مشکلات ازدواج، اشتغال، مسکن و... جوانان آن را یک تهدید می‌دانستند.

او با اشاره به نگاه راهبردی و با بصیرت مقام معظم رهبری که از ویژگی‌های منحصر به فرد است، افزود: ایشان این نوع نگاه را عوض کرد و جوانان را پیش برنده و فرصتی در کشور عنوان کرد.

خادمی با بیان اینکه این حرکت از سال‌ها پیش شروع شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به جوانان دیگر کشورها نیز توجه دارد چراکه دین اسلام فطری و جهان‌گیر خواهد شد.

او بیان کرد بنابراین رهبر معظم انقلاب با پیام به آنها شروع کرده‌اند و اوج حرکت در بحث توجه به جوانان و جوان گرایی در اعلامیه جدیدی بود که طی 22 بهمن خطاب به جوانان صادر کردند و در این بیانیه مطالب خیلی مهمی در خصوص جوانان فرمودند.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: واقعیت این است اگر ما اداره کشور را به جوانان واگذار نکنیم نخواهیم توانست آن را به درستی اداره کنیم.

خادمی یادآورشد: این اشکالی است که در سیستم وجود دارد به ویژه اینکه انقلاب را که با هم شروع کرده‌ایم می‌خواهیم تا آخر دست خودمان بماند در صورتی که این دیگر جواب‌گو نیست.

او با اشاره به اینکه این کار را به طور عملی مقام معظم رهبری به اجرا درآورده است، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید و جناب آقای روحانی رییس جمهور نیز تاکید دارند که امور به دست جوانان سپرده شود.

خادمی  با بیان اینکه نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت‌الله میرعمادی این پیام را بهتر از دیگران دریافت کرده است،  عنوان کرد: وی از 10 سال پیش مجمع مشورتی جوانان را در استان تشکیل دادند که تا کنون منشا آثار خوبی بوده است.

او ادامه داد:  راه‌اندازی تشکل‌ها، اجرای برنامه‌های مذهبی، کارآفرینی، فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات مشورتی با مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از اقدامات مجمع مشورتی جوانان بوده که قطعا آثار مثبتی بر توسعه استان خواهد داشت.

خادمی با اشاره به اینکه موضوع توجه به جوانان به عنوان یک فرصت خوب برای کشور را باور داریم، بیان کرد: از فرصت این مجمع و نهاد که در استان تشکیل شده است استقبال می‌کنیم و نهایت استفاده و بهره برداری را خواهیم برد.

اوبا تاکید بر اینکه لرستان از استان‌های جوان کشور و دارای ظرفیت بالایی در این زمینه است،گفت: جوانان این استان متفاوت هستند و در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس نشان دادند که در رتبه بندی مناطق از استان‌های اول است.

خادمی بیان کرد: بنابراین جوانان لرستان ثابت کرده‌اند که در صحنه‌های حساس جنگ اقتصادی، شبیخون فرهنگی، جنگ نظامی و... می‌توانند رتبه بالایی در کشور کسب کنند.

به گفته او تشکیل مجمع مشورتی جوانان را توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان گامی مهم در جهت نشان دادن توانایی جوانان و به ظهور رساندن قوه آنان است که به زودی شاهد تاثیر آن بر توسعه استان خواهیم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:9 اسفند 1397،کد خبر:818212،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین