پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
امسال ۲.۵ میلیون نفر عراقی از شهرهای مختلف ایران دیدن کرده اند و از این رو دو کشور باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را داشته باشند.به گفته حکیم، برگزاری استارتاپ های مختلف در کشور عراق به تبادل دانشجو میان دو کشور و همکاری ها در زمینه های مختلف کمک می کند. وی گفت: امسال 2.5 میلیون نفر عراقی از شهرهای مختلف ایران دیدن کرده اند و از این رو دو کشور باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را داشته باشند. وی با اشاره به حمایت عراق از توریست درمان ها یادآورشد: بسیاری از توریست درمان ها در ایران مورد سوء استفاده مالی قرار می گیرند و به همین علت اعتماد خود را نسبت به ایرانیان از دست می دهند، از این رو باید با همکاری وزارت بهداشت ایران راهنمایی مناسب برای این توریست درمان ها انجام شود.

شعار سال: محمد باقر حکیم مسوول روابط عمومی رایزنی فرهنگی سفارت عراق در تهران گفت: 85 دانشگاه دولتی و خصوصی در عراق فعال است.

وی افزود: عراق در سال 2019 در بسیاری از حوزه ها قوی عمل می کند، دانشگاه های جدیدی در این کشور در حال تأسیس و جذب دانشجو است.

این مسوول با اشاره به لزوم برگزاری استارتاپ های مختلف در کشور عراق، یادآورشد: باید مسوولان، روسای دانشگاه ها و تجار در نمایشگاه های مختلف با دانشگاه ها، شرکت ها و ظرفیت های ایرانی آشنا شوند.

به گفته حکیم، برگزاری استارتاپ های مختلف در کشور عراق به تبادل دانشجو میان دو کشور و همکاری ها در زمینه های مختلف کمک می کند.

وی گفت: امسال 2.5 میلیون نفر عراقی از شهرهای مختلف ایران دیدن کرده اند و از این رو دو کشور باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را داشته باشند.

وی با اشاره به حمایت عراق از توریست درمان ها یادآورشد: بسیاری از توریست درمان ها در ایران مورد سوء استفاده مالی قرار می گیرند و به همین علت اعتماد خود را نسبت به ایرانیان از دست می دهند، از این رو باید با همکاری وزارت بهداشت ایران راهنمایی مناسب برای این توریست درمان ها انجام شود.

مسوول روابط عمومی رایزنی فرهنگی سفارت عراق ادامه داد: برخی از بیمارستان های ایران بخش بین الملل همراه با مترجم راه اندازی کرده اند که می تواند از بسیاری از سوءاستفاده ها جلوگیری کند.

حکیم به نبود کلاس های درسی به زبان انگلیسی در دانشگاه های ایران اشاره کرد و گفت: بسیاری از عراقی ها به دلیل تسلط نداشتن به زبان فارسی، برای تحصیل به کشورهایی مانند ترکیه می روند.

وی به اخذ دلار در برخی از دانشگاه های ایران به عنوان شهریه از مهاجران عراقی اشاره کرد و افزود: اخذ دلار در شرایط کنونی هزینه تحصیل در ایران را گران می کند، از این رو بسیاری از عراقی ها تحصیل در هند و مالزی را به ایران ترجیح می دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصادآنلاین تاریخ انتشار 9اسفند 97، کد خبر: 338874، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین