پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
سید علی آقازاده در جریان سفر به شهرستان ساوه در نشستی با اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرستان ساوه گفت: سفر به ساوه با رویکرد شهری و بازدید از فعالیت‌هایی حوزه شهری انجام گرفته است.وی در خصوص پروژه احداث سایت پسماند در شهر ساوه افزود هنوز در اجرای سایت پسماند ساوه هیچ اتفاق عملیاتی صورت نگرفته است.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: هنوز در اجرای سایت پسماند ساوه هیچ اتفاق عملیاتی صورت نگرفته است.

 سید علی آقازاده در جریان سفر به شهرستان ساوه در نشستی با اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرستان ساوه گفت: سفر به ساوه با رویکرد شهری و بازدید از فعالیت‌هایی حوزه شهری انجام گرفته است.

وی در خصوص پروژه احداث سایت پسماند در شهر ساوه با تاکید بر اینکه هنوز هیچ اتفاق عملیاتی صورت نگرفته است، افزود: برای این پروژه هنوز زمین و مجوزی برای آغاز عملیات اجرایی واگذار و صادر نشده است، به مردم قول می‌دهم در اجرای پروژه منافع مردم را لحاظ کنیم .

آقازاده با بیان اینکه پسماند در جهان امروز یک معضل بزرگ است و اگر با دانش روز بررسی کنیم قطعا امکان استفاده از این تهدید به عوان یک فرصت وجود دار، گفت: از استانداردهای روز حوزه مدیریت پسماند از کشورهای توسعه‌یافته عقب هستیم، اما به مردم می‌گویم تسلیم جوسازی‌ها نشوند، نگران نباشند و یقین بدانند که منافع آنان را در نظر خواهیم گرفت و اجازه نخواهیم داد منافع مردم به مخاطره بیفتد و این کار عوارضی در پی نداشته باشد .

وی تصریح کرد: قطعا اگر زمین در مکان مناسبی نباشد، نسبت به جابجایی مکان جانمایی شده اقدام خواهیم کرد و برای حفظ منافع مردم ساوه در صورت لزوم با کار کارشناسی این پروژه به شهر دیگری منتقل خواهد شد . مردم، نخبگان و نیز رسانه‌ها اجازه دهند این طرح در فضایی کاملا کارشناسی بررسی و تصمیم‌گیری شود .

استاندار مرکزی تاکید کرد: فضای مجازی و رسانه‌ها دست از جنجال‌سازی بردارند و اجازه دهند این طرح به‌صورت کارشناسی بررسی و با نظر مردم تصمیم‌گیری شود. هیچ پروژه و هیچ اقدامی که منافع مردم شهر ساوه را به خطر بیندازد، انجام نخواهد شد . حتما هر اقدامی باید با مطالعه تخصصی و کار کارشناسی انجام شود و اگر نقدها در فضای مجازی به صورت آگاهانه و ناآگاهانه صورت گیرد، به جایی نخواهیم رسید.

وی با اشاره به وضعیت شهرداری‌ها افزود: شهرداری‌ها مشقت‌های فراوانی در درآمدزایی و تحقق بودجه دارند، اما شهرداری ساوه توانسته است بودجه خود را در سال جاری محقق کند و اینکه شهرداری بتواند بودجه خود را مهندسی و محقق کند، اقدامی ارزشمند بوده و حتی باید نمره خوبی به مدیریت شهری ساوه داد .

آقازاده افزود: شهرداری و شورا با این عملکرد قانونی نیازمند حمایت بیشتر حتی بیش از اختیارات قانونی هستند و قطعا حمایت خواهیم کرد .

وی در خصوص پروژه‌های‌ حوزه شهری گفت: پروژه‌های حوزه شهری ساوه بسیار تأثیرگذار است و موجب ارتقای رضایتی شهروندان شده است. شروع پروژه‌های عمرانی در شرایط فعلی جسارت و شجاعت می‌خواهد که در شهرداری ساوه وجود دارد .

استاندار مرکزی اضافه کرد: ساوه باید به شهری جامع برای ایجاد آرامش در بین شهروندان تبدیل شود که نیازمند تعریف و اجرای پروژه‌های حوزه مدیریت شهری است . همکاری و هماهنگی مدیران استانی و شهرستانی در اجرای پروژه‌ها ضروری است و باید شاهد یک جهش بلند عمرانی در شهرداری باشی تا بن‌بست‌های عمرانی و نیازهای مردم را برطرف شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست نماینده مردم ساوه و زرندیه خواستار نگاه ویژه استان به ساوه و جذب اعتبارات شد و افزود: باید قانون جای روابط را بگیرد. متاسفانه باب شده است که عده‌ای از طریق تلفن سعی در حل مشکلات دارند در حالیکه ملاک حل مشکلات مردم قانون است و نباید ضوابط جای روابط را بگیرد .

محمدرضا منصوری افزود: در جلسات اداری باید مسئولان با دعوت از سوی فرمانداری حضور داشته باشند و نباید بدون دعوت شاهد حضور برخی مدیران و افراد دیگر باشیم .

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 11اسفند 1397 ، کدخبر: 97121105432،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
منظور از زدن سایت چی هست کسی هست در این زمینه توضیح بیشتری بده؟
آیا زدن سایت در مدیریت پسماندها کمکی هم میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین