پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
استاندار زنجان گفت: با برنامه ریزی دقیق و مدون می‌توان در هفته کتابخوانی از ظرفیت‌ها و توانمندی های دستگاه های اجرایی در این زمینه استفاده کرد.

شعارسال: استاندار زنجان گفت: با برنامه ریزی دقیق و مدون می‌توان در هفته کتابخوانی از ظرفیت‌ها و توانمندی های دستگاه های اجرایی در این زمینه استفاده کرد.

فتح الله حقیقی امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی استان بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان تاکید کرد و گفت: باید طرح کاربردی و عملیاتی جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و شیوه مشارکت دستگاه های اجرایی در امر مشخص شود.

استاندار زنجان ادامه داد: در دنیای امروز علیرغم پیشرفت چشمگیر وسایل ارتباطی و فضای مجازی هنوز هم نیاز به کتاب از بین نرفته که نشان‌دهنده اهمیت کتاب و کتابخوانی است.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ کتابخوانی از مدارس و بین دانش‌آموزان آغاز شود، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق و مدون می‌توان در هفته کتابخوانی از ظرفیت ها و توانمندی های دستگاه های اجرایی در این زمینه استفاده کرد.

مقام عالی استان تصریح کرد: باید از راهکارهایی نظیر کوچک‌تر کردن پروژه کتابخانه مرکزی زنجان، ایجاد جذابیت و کاربری برای ورود بخش خصوصی و هماهنگی با معاونت عمرانی و وزارت ارشاد برای تکمیل و بهره برداری از این طرح استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در تکمیل کتابخانه های مناطق و شهرستان های استان، مراکزی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند در اولویت خواهند بود، ادامه داد: با توجه به اجرای پایلوت طرح حمایت از دانش‌آموزان در شُرُف کنکور در یکی از شهرستان های محروم استان زنجان، در قالب طرحی، اداره کل کتابخانه های عمومی و خیرین این حوزه می‌توانند در تامین کتب کمک آموزشی تحصیلی بویژه برای دانش آموزان در آستانه کنکور مدارس شبانه‌روزی این شهرستان مشارکت داشته باشند‌.

حقیقی با بیان اینکه زنجان یکی از قطب‌های علمی و آموزشی در کشور است،گفت: در مراکز آموزش عالی استان زنجان امکان پرورش دانشجویان در دو رشته، آموزش سطح عالی از مقطع دیپلم تا دکترا و در ۸ رشته از لیسانس تا دکترا وجود دارد و باید با حمایت های علمی پیش از کنکور، زمینه پذیرش دانش آموزان استان در رشته‌های تحصیلی عالی و در دانشگاه های معتبر کشور فراهم شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:11 اسفند 1397 ، کدخبر:www.ilna.ir ،734856 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
در این چندسال اخیر پیشرفت علمی در کل کشور خیلی خوب بوده و در این استان به صورت چشمگیری تری بروز داده و باعث خوشحالیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین