پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۹۲۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
در حکمی از سوی دکتر باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر حق دوست به عنوان مشاور معاون آموزشی منصوب شد.

شعار سالطی حکمی از سوی دکتر باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علی اکبر حق دوست به عنوان مشاور معاون آموزشی این وزارتخانه منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی اکبر حق دوست

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان

همانطور که مستحضرید تربیت نیروی انسانی با دانش و مهارت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی و در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه از جمله اولویت‌هایی است که مکررا در اسناد بالادستی کشور و منویات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است. بر این اساس و به منظور ارتقای پاسخگویی حوزه آموزش، برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به عنوان نقشه راه توسعه آموزش عالی سلامت تدوین شده و با همکاری دست اندرکاران این حوزه در دست اجرا است.

در برهه زمانی فعلی که این نقشه راه با اجرای حدود ۴ سال در حوزه آموزش علوم پزشکی نهادینه شده، ضروری است تا با برنامه ریزی آینده نگارانه و جامعی برای اجرای اثربخش این بسته‌ها در سطوح مختلف نظام سلامت کشور صورت پذیرد تا بسترهای ظهور آثار این برنامه ها در عرصه‌های دانشی و ارائه خدمات حوزه علوپزشکی فراهم شود.

در این راستا و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند حضرتعالی، بدین وسیله به عنوان مشاور اینجانب منصوب می‌گردید، تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف این حوزه تلاش فرمائید.

توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال خواستارم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مفدا تاریخ انتشار 8 اسفند 97، کد خبر: 91887، www.mefda.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین