پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
در حالی که پیش‌تر سازمان لیگ حرفه فوتبال ایران تاریخ دیدار رفت دربی پایتخت را روز دهم آبان ماه اعلام کرد بود این سازمان اعلام کرد تاریخ یاد شده به اشتباه اعلام شده و تاریخ جدید دربی اعلام خواهد شد.
شعار سال: سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اعلام کرد در برنامه اعلام شده نیم فصل اول لیگ برتر سیزدهم از سوی کمیته مسابقات چند اشتباه تایپی وجود دارد که به شرح زیر اصلاح می‌شود:

1- در برنامه هفته هشتم لیگ برتر تمامی مسابقات در روز جمعه 29 شهریور برگزار خواهد شد. که به اشتباه تاریخ برگزاری چند مسابقه 22 شهریور تایپ شده بود. همچنین زمان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس متعاقبا اعلام می‌شود که در برنامه اعلام شده 10 آبان ذکر شده بود.

2- در هفته چهاردهم لیگ برتر به جای دیدار داماش گیلان و ذوب‌آهن اصفهان باید مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز درج شود.

3- در هفته پانزدهم مسابقات نیز تاریخ دیدار پرسپولیس و استقلال صنعتی خوزستان به اشتباه 10 آذر تایپ شده بود که زمان 8 آذر ماه صحیح است.

4- در هفته دهم نیز مسابقات در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌‍شود که به اشتباه دوشنبه و سه‌شنبه درج شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری عصر ایران،تاریخ انتشار:11 اسفند 1397،کد خبر:286043،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
جقدر اشتباه شده در این اطلاع رسانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین