پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۹۲۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
دانشجویان ساکن خوابگاه متاهلی جلال دانشگاه تهران در ادامه اعتراضات و عدم پاسخگویی مسئولان اداره کل خوابگاه‌ها در تجمعی اعتراض‌آمیز، خواستار رسیدگی ریاست دانشگاه به مشکلات خود شدند.

شعارسال: هفته گذشته با اقدام قابل تامل اداره امور خوابگاه های دانشگاه تهران، دانشجویان ساکن خوابگاه متاهلی جلال آل احمد نسبت به برخوردهای صورت گرفته و تخلیه خوابگاه بدون اطلاع دانشجو، نسبت به این موضوع معترض شدند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان در ادامه اعتراضات و عدم پاسخگویی مسئولان اداره کل خوابگاه ها، تجمع اعتراضی برگزار کرده و در نامه ای به نیلی احمد آبادی، رئیس دانشگاه خواستار رسیدگی به مشکلات این خوابگاه شدند؛ اما با گذشت چند روز از درخواست دانشجویان پاسخی از سوی مسئولان به دانشجویان داده نشد.

یکی از دانشجویان ساکن این خوابگاه، گفت: دانشجویان ساکن این خوابگاه ساعتی قبل مجددا مقابل دفتر رئیس دانشگاه تهران به همراه خانواده خود تجمع کرده؛ اما هیچ کدام از مسئولان پاسخگو نیستند.

وی گفت: ما خواستار رسیدگی به مشکلات دانشجویان این خوابگاه هستیم و باید این مشکلات حل شود.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:11اسفند1397 ، کدخبر: 749676: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین