پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
علی معینی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان به علت توهین به مقامات عالی رتبه کشور در توئیترش به مجازات یک سال زندان محکوم شد.

شعارسال: مدیرعامل یکی از شرکت‌های شهرداری اصفهان به دلیل توهین به مقامات عالی رتبه کشور برای اجرای حکم محکومیت راهی زندان شد.

 به نقل از صاحب نیوز؛ علی معینی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان به علت توهین به مقامات عالی رتبه کشور در توئیترش به مجازات یک سال زندان محکوم شد.

وی صبح دیروز برای طی کردن مدت محکومیت خود به زندان دستگرد اصفهان معرفی شد.

گفته می‌شود بر اساس محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم این توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی در شرکت توسعه گردشگری سپاهان بوده است.

این در حالی است که برخی رسانه‌های زنجیره‌ای این حکم را به پخش بازی‌های فوتبال در پارک کوهستانی صفه اصفهان ارتباط می‌دهند اما علی‌رغم اعلام اداره‌کل ارشاد اصفهان مبنی بر تخلف بلیت‌فروشی غیرقانونی در این برنامه اما با اعلام منابع نظارتی استان حکم صادر شده ارتباطی با این موضوع نداشته است.

معینی که در دوره جدید مدیریت شهری به این پست آماده است، پیش از این حواشی دیگری هم داشته است که وی را تبدیل به سوژه برخی از رسانه‌های رسمی و کانال‌های فضای مجازی کرده بود.

به گزارش صاحب نیوز؛ کلیات این خبر توسط دادگستری اصفهان تایید شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 12اسفند 1397، کدخبر:1464394 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین