پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
استاندار کردستان در آستانه عید خبر خوشی به مردم داد و گفت: تا قبل از پایان سال و طی یک مراسم رسمی مرز سیران‌بند بانه رسماً باز می‌شود.

شعارسال: بهمن مرادنیا در سنندج از بازگشایی مرز سیران‌بند بانه خبر داد و اظهار داشت: یکی از مطالبات چندین ساله مردم کردستان و اقلیم «رسمی‌شدن مرز سیران‌بند بانه» بوده که برای تحقق این مهم از سنوات گذشته و دولت قبل پیگیری‌های زیادی انجام شده و در سفر اخیر به اقلیم نیز به‌صورت جدی‌تر پیگیری شد.

وی به جلسه اخیر خود با وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: ظریف در این سه هفته اخیر پیگیرهای زیادی برای «رسمی‌شدن مرز سیران‌بند بانه» انجام دادند و موافقت دولت و مصوبه هیئت وزیران نیز داشتیم و خوشبختانه دولت مرکزی عراق هم در این راستا موافقت کردند.

استاندار کردستان تصریح کرد: تا قبل از پایان سال و طی یک مراسم رسمی، مسافری‌شدن مرز سیران‌بند بانه با حضور استاندار سلیمانیه آغاز و مرز رسماً باز می‌شود.

وی با بیان اینکه یک‌سری کارها و اقدامات دیگر نیز همچون آماده‌سازی محوطه و انبارها در مرز سیران‌بند بانه انجام شده است، ادامه داد: گرچه شاید نواقصی هم وجود داشته باشد اما حداقل امکانات فراهم شده و مشکل خاصی نخواهیم داشت.

مرادنیا با اشاره به آغاز سرمایه‌گذاری‌ در بخش‌های مختلف صنعتی در بانه افزود: بخش عمده‌ای از زیرساخت‌ها برای منطقه ویژه اقتصادی در آن شهرستان آماده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 13اسفند 1397، کدخبر1960883:www.tasnimnews.com ، 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
باز شدن مرز می تونن مزایای خاص خودش رو داشته باشه و حتی معایب من حسی ندارم راجع بش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین