پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
هفته جاری ، هفته حساسی برای کاراته کشور محسوب می شود. 23 اسفند ماه زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته کشور است . پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، قصد دارد بشکلی نظامند اقدام به اطلاع رسانی موثر و نقد اصلاحی و غیر تخریبی در این خصوص نماید. گام اول را با سخنی مشفقانه با دکتر علی قاسمی ، کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته شروع می کنیم. یادداشت حاضر، ضمن انعکاس بیانات دکتر قاسمی، اقدام به بیان دیدگاه و مطالبات خود از ایشان و دیگر نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته کشور،خواهد نمود.
شعار سال: 

هفته جاری ، هفته حساسی برای کاراته کشور محسوب می شود. 23 اسفند ماه زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته کشور است . پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، قصد دارد بشکلی نظامند اقدام به اطلاع رسانی موثر و نقد اصلاحی و غیر تخریبی در این خصوص نماید. گام اول را با سخنی مشفقانه با دکتر علی قاسمی ، کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته شروع می کنیم. یادداشت حاضر، ضمن انعکاس بیانات دکتر قاسمی، اقدام به بیان دیدگاه و مطالبات خود از ایشان و دیگر نامزدهای ریاست فدراسیون کاراته کشور،خواهد نمود. 


علی قاسمی کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار تدبیر و امید چه گفته بود : 

معتقدیم کاراته ایران برای تنفس به "هوای تازه” نیازمند است. در عین حال که ورود "هوای تازه” در صحنه این ورزش ملی امری اجتناب ناپذیر است تلاش خواهیم کرد تا با برنامه ریزی دقیق و عالمانه ، ”شورا ها ” را رکن اصلی تصمیم گیری قرار دهیم.قاسمی تصریح کرد: برنامه ای برای تحول کاراته تدوین شده و همانطور که فرهیختگان و صاحب نظران اطلاع دارند، چنین برنامه هایی کار یک روز و دو روز نیست. ماه ها مطالعه شده و با همکاری و همراهی اساتید فن و نخبگان و پیشکسوتان ، روی برنامه تحول کاراته کشور ،کار شده است. وی با توجه به تجارب حاصل شده از این هم اندیشی ها ، معتقد است که، تاسیس شورای مشورتی پیشکسوتان یکی از اولویت های اصلی برای فدراسیون کاراته می باشد. قاسمی به غلطان بودگی برنامه ها و تناسب بخشی مستمر آنها با شرایط و موقعیت های خاص رشته کاراته معتقد بوده و برای کسب حداکثر موفقیت، از همه صاحبنظران کاراته درخواست ورود موثر و افزایش مشارکت حرفه ای ، داشته است .

قاسمی در خصوص المپیک ۲۰۲۰ بیان داشت که المپیک 2020 در اولویت برنامه های میان مدت مورد تاکید خواهد بود. فرزندان ملی پوش وطن می بایست در اوج آمادگی باشند.از هیچ حمایتی در این مسیر دریغ نخواهد شد. قاسمی ادامه داد: احداث " آکادمی قهرمانی کاراته ایران”یکی از اقداماتی است که قصد عملی سازی آن را داریم  و امیدوارم در تاریخ کاراته ایران ماندگار شود.این مهم نیز بواسطه حمایت ها و  جهت دهی های وزارت ورزش و جوانان و هم راستا با سیاست های راهبردی آن وزارتخانه، قابل تحقق خواهد بود.

وی در خصوص صلاحیت های فردی خود و علل ورودش به بحث مدیریت فدراسیونی بیان داشته است که : با کاراته آمیخته ام و سال هاست که ورزش کاراته با زندگی من عجین شده است. قاسمی با بیان اینکه به پشتوانه و دلگرمی بزرگان و پیشکسوتان کاراته ایران وارد عرصه انتخابات شده ام، گفت: بعد از بیست سال تجربه مدیریت حرفه ای، احساس می کنم که می توانم کمک چشم گیری به خانواده بزرگ کاراته ایران نمایم . آنهایی که مرا می شناسند، می دانند که حرفی نمیزنم، مگر آنکه آن را عملی سازم.

او درباره نتیجه انتخابات ریاست فدراسیون اظهار داشت: اینکه چه کسی در این انتخابات پیروز شود یک مسئله فرعی است؛  مهم این است که رای دهندگان بتوانند برنامه و اهداف کاندیداها را دقیقا مورد مطالعه قرار دهند و انتخاب اصلح را انجام دهند. حتی بهتر است هدف کاندیداها، معرفی اهداف و برنامه های شان باشد نه صرفا تلاش برای رای آوردن.

سخنی مشفقانه با علی قاسمی ،کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته کشور

بررسی صحبت های قاسمی، نشان دهنده چند نکته خاص است :
- ضرورت برنامه ریزی مشارکتی با رویکرد علم محوری، تجربه - پیشکسوت محوری و نگاه تطبیقی با برنامه های سایر کشورها و بومی سازی بر مبنای چارچوب های خاص درون کشوری،درون حوزه ای و درون رشته ای .
- حساسیت به مواردی نظیر ، تصمیم گیری شورایی (شورای مشورتی پیشکسوتان)، المپیک 2020 و حضور فعال در آن ،تاسیس آکادمی قهرمانی کاراته ایران .
- غلطان بودگی برنامه و تطابق مستمر آن با شرایط و موقعیت های گوناگون ، همچنین سازگاری سازی با شرایط خاص کشور.
- اعمال مدیریت موثر حداکثری در فدراسیون کاراته با رویکرد همگرا سازی فعالیت های فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و قابلیت های درون ، بین و فرابخشی(با توجه داشت به حفظ استقلال کامل فدراسیون).
- ............

هرچند یک مصاحبه چند خطی را نمی توان مبنای قضاوت در خصوص سطح توانمندی ها و قابلیت ها و حتی برنامه ها و حساسیت های یک نامزد قرار داد، اما ضمن درخواست از آقای قاسمی و سایر نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برای ارسال برنامه کامل خود، باید پرسیدکه:
- نظر شما در خصوص استعدادیابی ورزشی در کاراته چیست؟
- برای ارتقا ارتباط بین فدراسیون کاراته با سایر فدراسیون های همسو ، کمیته ملی المپیک ، وزارت ورزش و جوانان ، هیات های استانی ، باشگاه های ورزشی ، کانون ها و ..... ،چه برنامه ای دارید؟
- برای حفظ استقلال کامل فدراسیون و پاسخگویی حداکثری به بندها و الزامات اساسنامه فدراسیون ،چه برنامه ای دارید؟
- کم کاری ها و فرصت سوزی های بوجود آمده در کاراته در این 10-12 سال را چگونه می خواهید جبران کنید؟
- چه حمایت هایی را می خواهید از ورزشکاران (خصوصا گروه هایی نظیر بانوان ، جوانان و شهرستان ها) داشته باشید؟
- برنامه شما برای کاهش بدهی های مالی فدراسیون و خودگردانی مالی آن چیست؟
- جایگاه کمیته های فنی در نظرگاه شما کجاست؟
- چگونه می خواهید با مجامع علمی و دانشگاهی ، انجمن های علمی و .....، ارتباط موثر برقرار کنید؟
- برنامه شما برای توسعه زیر ساخت های فیزیکی و داشته های تجهییزاتی و اماکن ورزشی چیست؟
- برنامه شما برای به روز شدگی در قوانین و مقررات و همچنین آموزش فعالان کاراته چیست؟
- ......
موارد فوق را می توان بعنوان بخشی از سوالات قابل طرح برای کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته کشور محسوب نمود. امید است که نامزدهای محترم ریاست، با ارایه مستند برنامه های خود به رسانه ها ، خود را به قضاوت افکار عمومی گذاشته و شرایط را برای پاسخ طلبی آتی فراهم سازند.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال 

متن مصاحبه دکتر علی قاسمی با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تدبیر و امید، تاریخ انتشار 7 اسفند 97، کدخبر: 253204، tadbirvaomid.ir می باشد.
اخبار مرتبط
برچسب ها: علی قاسمی ، انتخابات ، انتخابات فدراسیون کاراته ، ریاست فدراسیون کاراته ، تحول در فدراسیون کاراته ، ورزش ملی ، آکادمی قهرمانی کاراته ایران ، وزارت ورزش و جوانان ، انتخابات مدیریت ورزشی ، انتخابات در فدراسیون ها ، کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته ، جوان گرایی در مدیریت ورزش ، مدیران ورزشی ، دکتر علی قاسمی ، علی قاسمی کاراته ، هیات انتخابات فدراسیون کاراته ، رئیس فدراسیون کاراته ، کاراته ، مشکلات کاراته ، چالش های کاراته ، کاراته حرفه ای ، کاراته قهرمانی ، کاراته کشور ، روسای فدراسیون کاراته کشور ، مشکلات مالی فدراسیون کاراته کشور ، شرایط توسعه فدراسیون ، شاخص های انتخاب اصلح ، حساسیت های علی قاسمی ، تاکیدات علی قاسمی ، قول های علی قاسمی ، وعده های علمی قاسمی ، ارایه برنامه به رسانه ها ، نقد رسانه ها ، مطالبه گری رسانه ای ، حامیان علی قاسمی ، سناریوی تخریب علی قاسمی ، تخریب نامزدهای ریاست فدراسیون ، افشاگری رسانه ها ، روشنگری رسانه ها ، اطلاع رسانی رسانه ها ، حمایت رسانه ها از کاندیداها
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
0
1
خدا خیرتون بده ، اگه همین خط رو ادامه بدید ، شاید در این فدراسیون فرجی بوجود بیاد.
ما ورزشکارها حامی رسانه روشنگر هستیم. واقعا توی 7 سالی که من به کاراته مشغولم، جز کمبود و ضعف ، هیچ چیز ندیدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین