پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
بانک‌پاسارگاد، در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود و جهت بهره‌مندی علاقمندان، پژوهشگران و محققان، به دانشگاه جندی‌شاپور در شهر دزفول، یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ اهداء کرد.
شعار سال:  این بانک در ادامه‌ی طرح اهدای کتب نفیس به مراکز علمی، دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف، طی مراسمی یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را به رییس دانشگاه جندی‌شاپور اهدا کرد. گفتنی است «مصحف شریف خراسان» به خط عبدالله طباخ هروی، از قرآن‌های نفیس و کم‌نظیر گنجینه‌ی آستان قدس رضوی است که در قرن نهم هجری و در زمان حکومت سلطان بایسنقر به رشته تحریر در آمده‌است. این کتاب در سال 1394 با حمایت بانک‌پاسارگاد چاپ و رونمایی شد. کتاب در قطع رحلی سلطانی، 33*47 سانتی‌متر مربع که در چاپخانه راش آلمان به مدت سه سال به چاپ رسیده‌است، به جهت نوع تذهیب، خوشنویسی و کتابت بی‌نظیر و از بدایع روزگار است؛ در این کتاب چند نوع هنر با هم آمیخته‌ شده که زیبایی و ماندگاری آن را چندین برابر کرده‌است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار 16 اسفند 97، کدخبر: 795، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین