پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
لندن بیش از هر شهر دیگری در جهان، مورد علاقه کسانی است که 30 میلیون دلار و بیشتر ثروت دارند.
شعار سال :مؤسسه "نایت فرانک" امسال نیز به مانند سال‌های گذشته در گزارش خود با عنوان "گزارش ثروت ۲۰۱۹" به بررسی مکان‌های مورد علاقه ثروتمندان جهان برای زندگی پرداخته است.

فرصت‌های شغلی و تجاری، سبک زندگی لوکس، زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی و امنیت و ثبات اقتصادی از اصلی‌ترین دلایل عنوان شده توسط ثروتمندترین افراد جهان برای انتخاب محل سکونت خود بوده است. سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار نفر با ثروت ۳۰ میلیون دلار و بیش‌تر در جهان زندگی می‌کرده‌اند که حدود ۷۰ درصد آن‌ها در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا ساکن بوده‌اند.

بر این اساس ۱۰ شهر برتر جهان که میزبان میلیونرها هستند عبارتند از:

1-لندن : علی رغم فضای نامطمئن ناشی از نحو خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و کاهش سطح رشد اقتصادی این کشور، در این شهر، ۴۹۴۴ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند که بیش از هر شهر دیگری در جهان است.

۲- توکیو: پایتخت ژاپن که میزبان ۳۷۳۲ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر است.

۳- سنگاپور: قطب مالی و بانکی آسیا که در سال اخیر پیشرفت بی‌نظیری داشته است. در این شهر، ۳۵۹۸ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

۴- نیویورک: تنها نماینده آمریکای شمالی در فهرست امسال که در آن ۳۳۷۸ نفر با ثروت ۳۰ میلیون دلار و یا بیش‌تر زندگی می‌کنند .

5-پکن: پکن به عنوان پایتخت دومین اقتصاد بزرگ جهان یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان نیز هست. در این شهر ،۱۶۷۳ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

۶- پاریس: در رقابتی نزدیک با زوریخ سوئیس، پایتخت فرانسه موفق شده است تا دومین محل زندگی ثروتمندان اروپایی باشد. در این شهر ۱۶۶۷، نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

۷- سئول: در این شهر، ۱۵۹۴ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

۸- تایوان: علیرغم محدودیت‌های شدید اقتصادی و تجاری اعمال شده توسط چین بر تایوان، در این شهر ۱۵۱۹ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

۹- زوریخ: شاید برایتان عجیب باشد اما سوئیس نیز به مانند آمریکا تنها یک نماینده در فهرست امسال دارد. در این شهر ۱۵۰۷ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

۱۰- سائوپائولو: در این شهر ۱۳۵۲ نفر با ثروتی معادل ۳۰ میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:17 اسفند 1397،کد خبر:97121708804،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین