پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بدو ورودش به همدان اعلام کرد کارمندان دستگاه ورزش که در هیأت‌های ورزشی صاحب کرسی هستند باید تا آخر بهمن‌ماه استعفا بدهند، اما این وعده تا کنون تحقق پیدا نکرده است.

شعارسال: محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در روزی که میهمان خبرگزاری فارس بود صحبت‌های جالبی کرد و نشان داد با تفکر خاص و البته یک برنامه مدون آمده تا نشان دهد می‌تواند یک مدیر قابل اتکا باشد.

جناب جهانشیر در بدو سخنان خود ابتدا خواستار خروج کارمندان دستگاه ورزش از بدنه هیأت‌های ورزشی شد و برای آنها ضرب‌الأجل یک ماهه تعریف کرد و گفت: امیدوارم تا پایان بهمن ماه همه کارمندانی که در هیأت‌های ورزشی در رکن اصلی از جمله رئیس، دبیر، نایب رئیس، خزانه‌دار و... حضور دارند باید استعفا دهند و نگذارند من از قوه قهریه خود استفاده کنم.

اما بهتر است عنوان کنیم نزدیک به دو هفته از ضرب‌الأجل مدیرکل جوان و البته جدید ورزش همدان گذشته است و هنوز هیچ استعفایی از جانب کارمندان این اداره کل تقدیم دستگاه ورزش و هیأت‌های ورزشی نشده است و او نیز همچنان بر روی قوه قهریه‌اش سرپوش نهاده است.

از طرف دیگر ایشان برای نخستین بار در خبرگزاری فارس اعلام کردند شهرستان بزرگ همدان نیز به مانند دیگر شهرستان‌های استان، باید صاحب اداره و تشکیلات سازمانی شود.

جهانشیر در این باره اعلام کرد حتی رئیس، محل ساختمان اداره و چارت آن هم مشخص شده و در ایام دهه فرخنده فجر، اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان آغاز به کار خواهد کرد.

دومین وعده مدیرکل ورزش همدان نیز هنوز رنگ تحقق به خود نگرفته است و خبری از راه‌اندازی این اداره شهرستان همدان نیست.

امیدواریم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در همین ماه‌های ابتدایی خدمتش در همدان وعده‌های خودش را عملی سازد تا بتواند به خیالی آسوده‌تر به رتق و فتق امورات ورزش مادستان بپردازد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:13اسفند1397 ، کدخبر: 13971213000048: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین