پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
مدیرکل کارآفرینی و تجاری‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید بر روی ایده‌ها فعالیت‌های پژوهشی انجام دهیم تا قابلیت تبدیل‌شدن به کسب‌وکاری موفق را به‌دست بیاورند.وی وجود یک تیم متخصص و کارآمد برای آغاز یک حرکت علمی را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم فناوری‌های خود را به‌‌ سمت و سوی تجاری‌سازی سوق دهیم، نیازمند یک تیم متخصص و کارآمد هستیم و این آغاز راه است. نباید از شکست بترسیم. باید کسب‌وکارها را ایجاد کرده و بر روی ایده‌ها و نوآوری‌هایی که وجود دارد، کارهای پژوهشی انجام دهیم تا این ایده‌ها بتوانند قابلیت تبدیل‌شدن به یک کسب‌وکار موفق را به‌‌دست بیاوردند. تجربه، یک فرصت است و ما باید این فرصت‌ها را بشناسیم و در راستای کارآفرینی و تجاری‌سازی در سطح جامعه و دانشگاه پیش برویم.

شعار سالحامد افشاری روز گذشته در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مباحث کارآفرینی و تجاری‌سازی، آن چیزی که می‌تواند تأثیرگذار باشد، بحث امید است. متأسفانه دشمن به‌‌دنبال گرفتن این امید از جوانان بوده و امروز ما شاهد این هستیم که امید از جنس پایداری راهکارهای میانبر برای تجاری‌سازی بسیاری از فناوری‌های است.

وی وجود یک تیم متخصص و کارآمد برای آغاز یک حرکت علمی را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم فناوری‌های خود را به‌‌ سمت و سوی تجاری‌سازی سوق دهیم، نیازمند یک تیم متخصص و کارآمد هستیم و این آغاز راه است. نباید از شکست بترسیم. باید کسب‌وکارها را ایجاد کرده و بر روی ایده‌ها و نوآوری‌هایی که وجود دارد، کارهای پژوهشی انجام دهیم تا این ایده‌ها بتوانند قابلیت تبدیل‌شدن به یک کسب‌وکار موفق را به‌‌دست بیاوردند. تجربه، یک فرصت است و ما باید این فرصت‌ها را بشناسیم و در راستای کارآفرینی و تجاری‌سازی در سطح جامعه و دانشگاه پیش برویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در سخنانی در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان دارای ۲۸ واحد و مرکز است و ۹۰ هزار نفر دانشجو را در خودش جای داده است. حدود ۲هزار نفر عضو هیئت علمی و یک‌هزار و ۸۰۰ کارمند در استان اصفهان مشغول به خدمت‌رسانی هستند. دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ۱۶ درصد از سهم آموزش عالی استان را به خود اختصاص داده‌اند که در این میان با افتخار اعلام می‌کنم که یکی از واحدهای درخشان و پرافتخار استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد است که همواره در مسیر تکاپوی علمی و پیشروی علمی است.

احمد آذین افزود:دانشگاه آزاد اسلامی ملموس‌ترین ثمره انقلاب است و در هر دوره و مقطعی مبتنی و متناسب با مقتضیات همان زمان برنامه‌ریزی حرکت کرده و امروز بسیار خوشحالیم که دانشگاه آزاد اسلامی پیرو فرمایشات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری، هم پیشرو در عرصه قوه عاقله جامعه و هم به‌عنوان یک کنشگر فعال در عرصه‌های تولید علم و فناوری و دانش است.

وی خاطرنشان کرد: استان سرافراز اصفهان در این عرصه در بین سایر استان‌ها پیشرو قلمداد شده و دانشگاه آزاد اسلامی هم مبتنی بر بیانات و رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در حوزه تبدیل علم و دانش و دانایی به توانایی و فناوری و تجاری‌سازی و درآمد‌سازی پیشرو بوده و شاهد این مدعا در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان، همین واحد دانشگاهی نجف‌آباد است که توانسته‌اند در این عرصه گام‌های بسیار مؤثری بردارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 17اسفند 97، کد خبر: 366388، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین