پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای تحقق راهبرد سال ۹۷، از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت ویژه کرده است.
شعارسال: کارن خانلری در مورد تحقق شعار سال ۹۷ که حمایت از کالای ایرانی است، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه حمایت از کالای ایرانی انجام شده است اما کافی نبوده و مسئولان باید در این عرصه به‌‌صورت جهادی انجام وظیفه کنند؛ مجلس برای تحقق راهبرد سال ۹۷، از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت ویژه کرده است.

وی بیان کرد: عملکرد کمیسیون آموزش در مجموع خوب ارزیابی می‌شود، چراکه مصوبات و پیگیری‌های بسیاری در خصوص دانشگاه‌ها انجام شده است؛ اما با نقطه مطلوب و آرمانی فاصله داشته و تلاش می‌کنیم که موضوعات مربوط به آموزش عالی را با جدیت دنبال کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد تبدیل علم به ثروت تأکیدات فراوانی دارند، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد با حمایت مجلس تقویت‌شده و می‌تواند برای رفع مشکلات کشور مؤثر واقع شود.

خانلری ادامه داد: امیدواریم که تا سال ۱۴۰۰ اقدامات خوبی برای تبدیل علم به ثروت انجام شود چراکه ایجاد ثروت، برای یک کشور قدرت به ارمغان می‌آورد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی، جزو کشورهای برتر در حوزه علم و فناوری بوده و دستیابی ایران به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی و موشکی گواه این قضیه است.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی در تسلیحات نظامی به پیشرفت زیادی دست پیدا کرده‌ایم، قطعاً در امور اقتصادی نیز می‌توانیم موفق شویم و بنده امید دارم که دورنمای خوبی در انتظار کشور است.

دانشگاهیان با تحلیل کارشناسی و تخصصی، بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند

خانلری در پایان با اشاره به نقش مهم دانشگاهیان در بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: همان‌طور که در گام اول، دانشجویان و استادان دانشگاه در جهت اهداف انقلاب اسلامی حرکت کردند، در «گام دوم» نیز می‌توانند زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند؛ دانشگاهیان با تحلیل کارشناسی و تخصصی بیانیه «گام دوم انقلاب» را عملیاتی کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 18 اسفند 1397 ، کدخبر: 366185 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
شرکت های دانش بنیان تنها راه نجات کشور از این وضعیت اقتصادی هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین