پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
رئیس هیات کاراته استان بوشهر در حالی به شخصیتی بدون تکرار اهانت کرد که مثل ومانند آن در جامعه بزرگ وفرهیخته ایران بسیارانگشت شمار بوده ومی‌توان گفت بدون مثال است وی در بین جمعی از کاراته کاهای استان، زبان به اهانت به استاد روشنایی پیشکسوت کاراته استان و ایران گشود که موجب رنجش خاطر بسیاری از علاقمندان به این رشته شد.

شعار سال: چند شب گذشته در سالن شهید صدوقی بوشهر اتفاقی تلخ در رشته کاراته افتاد که می توان اثرگذار بر تاریخ کاراته استان بوشهر باشد و به شخصیتی از خانواده بزرگ کاراته ایران بی احترامی شد که جای تعجب است.

در جریان ورود یک ورزشکار به زمین تمرین در سالن شهید صدوقی، وقتی این ورزشکار از مربی خود ( استاد روشنایی، پیشکسوت و بنیانگذار کاراته استان) اجازه ورود میخواهد به دلیل اینکه استاد روشنایی مشغول تمرین بوده است رئیس هیات کاراته اجازه ورود را می دهد اما ورزشکار برای احترام به مربی خود بازهم از استاد روشنایی اجاره ورود می خواهد که رئیس هیات کاراته استان بار دیگر تکرار میکند، وقتی من اجازه می دهم یعنی اجازه داری، در این هنگام بحث هایی به وجود می آید که موجب بی احترامی به استاد کاراته استان می شود.

رئیس هیات کاراته استان بوشهر در حالی به شخصیتی بدون تکرار اهانت کرد که مثل ومانند آن در جامعه بزرگ وفرهیخته ایران بسیارانگشت شمار بوده ومی‌توان گفت بدون مثال است وی در بین جمعی از کاراته کارهای استان، زبان به اهانت به استاد روشنایی پیشکسوت کاراته استان و ایران گشود که موجب رنجش خاطر بسیاری از علاقمندان به این رشته شد.

 روشنایی که خود از جانبازان و مجروحان هشت سال جنگ تحمیلی ودفاع مقدس است وافتخار حضور در میدان دفاع از ارزشهای والای این مرز و بوم سرافراز را در کارنامه خود دارد و در این میدان به درجه جانبازی نائل گردیده و تاکنون لب به بیان چنین افتخاراتی نگشوده واستفاده شخصی هم نکرده است، این استاد پیشکسوت کاراته استان جزء خانواده عزیز و سربلند شاهد نیزاست اما چنین موضوعاتی در خصوص ایشان اخلاقا انسان را به احترامی از صمیم قلب ترغیب میکند.

ایشان با کارنامه‌ایی درخشان درعرصه کاراته درون وبرون استانی از جمله افراد گرانبها وگران سنگ جامعه کاراته ایران و آسیا است و حتی در عرصه ببن المللی مطرح است.

حال با چنین نگاهی کوتاه به این استاد و بزرگ کاراته ایران شب گذشته رئیس هیات کاراته استان با بی احترامی و بی شرمی این استاد و بنیانگذار کاراته استان که بیش از 30 سال عمر خود را به عشق تربیت شاگردان این استان کرده است را ازکلاس  تمرین کاراته بیرون کرده و با هیچ دلیل قانونی موجب این بی شرمی در کارنامه کاراته استان شد.

اهانت رئیس هیات کاراته استان به رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران هم رسید شاهدان همه شنیدند که حدود واخلاق در قاموس هیئت کاراته که ادعای تغییر می کند رخت بر بسته و با این رفتار زشت و ناپسند و توهین آمیزش که شامل همه بزرگان کاراته کشور شد نشان داد که تغییر از نظر ایشان یعنی توهین و بی اخلاقی است.

وقتی به چنین استادی والامقام اهانت شود در انتظار توهین عموم به وی و همه خانواده کاراته ایران بالاخص بزرگان کاراته ایران است،  آیا ایشان لیاقت بودن و ماندن در جایگاهی به‌عنوان رئیس هیئت کاراته را دارد؟

آیا بر مسئولین شهر و استان وبالاخص مسئولان کاراته ایران حجت تمام نشده که چهره چنین اشخاصی در پشت کلمات دفاع از کاراته و تغییر مخفی شده را بشناسند؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:19 اسفند 1397،کدخبر:1466317،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین