پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۹۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
پیگیری خبرگزاری دانشجو برای دریافت پاسخی از مسئولان دانشگاه خوارزمی درباره امنیت خوابگاه‌های دانشجویی، با پاسکاری مسئولان این دانشگاه مواجه شد.

شعار سال: هفته گذشته گزارشی با عنوان «وقتی دیوار‌های درختی حائل خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه خوارزمی می‌شود» با موضوع مشکلات دانشجویان دختر خوابگاهی این دانشگاه منتشر شد. در انتهای گزارش یادآور شدیم که از مسئولان دانشگاهی پیگیر این موضوع هستیم.

حساسیت این سوژه به این جهت است که با امنیت دانشجویان خوابگاهی سروکار دارد و باتوجه به حوادث و حواشی که به دلیل ضعف امنیتی در این خوابگاه‌ها رخ داده، ضروری است مسئولان دانشگاه فکری اساسی برای حل این معضلات کنند.

پیش از انتشار گزارش برای دریافت پاسخ مسئولان دانشگاهی و اقدامات دانشگاه پس از حادثه حمله دانشجوی پسر به خوابگاه دخترانه این دانشگاه برای افزایش سطح امنیت خوابگاه، با مدیر روابط عمومی دانشگاه، سرپرست خوابگاه‌های پردیس کرج و معاون دانشجویی این دانشگاه تماس گرفتیم.

اولین تماس ما با احمد زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی بود که وسط مکالمه تماس قطع شد و پس از آن هم وی تلفن خود را پاسخ نداد و ما این موضوع را حمل بر حجم کار مدیریتی وی گذاشتیم. پس از آن ادامه پیگیری ما متمرکز بر سرپرستی خوابگاه شد و با توکلی، سرپرست خوابگاه‌های پردیس کرج دانشگاه خوارزمی تماس گرفتیم.

وی حاضر به مصاحبه نشد؛ اما اعتقاد راسخی داشت که، چون خوابگاه‌ها داخل دانشگاه مستقر است، بنابراین به لحاظ امنیتی در وضعیت مناسبی قرار دارد و امنیت دانشگاه همیشه برقرار بوده است.

توکلی از خبرنگار ما خواست تا ادامه بررسی‌های خود را از روابط عمومی و معاونت دانشجویی دانشگاه به سرانجام برساند.

در میانه این بررسی ها، خبرنگار ما تماس‌های خود را با زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: بالاخره پس از برقراری ارتباط، زنگانه به خبرنگار ما دلیل مصاحبه نکردن خود را ناآشنایی با خبرنگار عنوان کرد و خواست با روابط عمومی دانشگاه هماهنگ شود.

این نکته مهم را هم باید اضافه کرد که همه این تماس‌ها از طریق تلفن خبرگزاری که قابل ردیابی است، برقرار شد.

پس از آن، خبرنگار ما سراغ مدیر روابط عمومی دانشگاه، عبدالوهاب حقی رفت و بنا شد در دیداری که عصر با معاون دانشجویی دانشگاه دارد، موضوع مصاحبه را با وی مطرح و در واقع هویت خبرنگار را تأیید کند.

حقی شماره همراه خبرنگار ما را گرفت تا از طریق پیامک موافقت یا عدم موافقت زنگانه برای مصاحبه را به وی اعلام کند که طی پیامکی به خبرنگار اعلام کرد: دکتر می‌گوید فعلا آمادگی ندارم.


خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی حواشی زیادی داشته و البته ارتقای امنیت خوابگاه نیازمند صرف هزینه بسیار است؛ با این حال امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه شود؛ اما به نظر می‌رسد این موضوع در اولویت مسئولان این دانشگاه نیست و پس از گذشت ۱۰ ماه از حادثه حمله دانشجوی پسر به خوابگاه دختران، هنوز راه حلی برای این مشکل پیدا نکرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 18 اسفند 97، کد مطلب: 751213: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین