پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
مقاله دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران به عنوان یکی از پنج مقاله فینالیست رقابت مقاله برتر مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) انتخاب شد.
شعار سال : مقاله سعید اخوان که با هدایت دکتر کمره‌ای و دکتر سلطانیان‌زاده، اعضای هیأت علمی دانشکده تدوین شده از طرف شاخه دانشجویی مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک در دانشگاه تهران به مسابقه مقاله برتر IEEE Region 8 (منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه) ارسال شده است.

اخوان و نویسندگان چهار مقاله دیگر راه یافته به فینال این رقابت علمی، اوایل تابستان در کنفرانس EUROCON 2019 در صربستان سخنرانی می کنند و در پایان، سه مقاله برتر رقابت معرفی می شوند.

مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) که در سال ۱۹۶۳ در آمریکا تأسیس شده بزرگ‌ترین سازمان حرفه‌ای در حوزه مهندسی برق و کامپیوتر در دنیاست.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دیده بان علم ایران،تاریخ انتشار:20 اسفند 1397،کدخبر:43675،www.isw.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین