پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران از بررسی ویژه آلودگی صوتی در شورای شهر خبر داد و گفت: مسئولان و مردم توجه کمی به تبعات آلودگی صوتی دارند، در حالی که تاثیر منفی زیادی بر سلامت افراد دارد.
شعار سال : ناهید خداکرمی در مورد وضعیت آلودگی صوتی در تهران افزود: آلودگی صوتی به صورت مستقیم بر اعصاب و روان افراد جامعه تاثیر می‌گذارد، اما کمترین توجه به آن می ‌شود. آلودگی صوتی آثار ظاهری ندارد، اما آرام آرام بر روان و اعصاب شهروندان تاثیر منفی می‌گذارد. برنامه‌ریزی برای مهار و کاهش آن به خصوص برای کسانی که در معرض مستقیم صوت هستند، ضروری است.

خداکرمی بیان کرد: در مناطق مرکزی شهر و در نزدیکی اتوبان‌های پایتخت آلودگی صوتی بسیار زیاد است. متاسفانه در برخی مناطق تهران که عمدتا در نزدیکی اتوبان‌ها قرار دارند آلودگی صوتی بیش از استاندارد است و لازم است اقدامی عملی برای کنترل آن صورت گیرد.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران اظهار داشت: کمیته‌ سلامت در کمیسیون سلامت و محیط زیست با جدیت در این حوزه فعالیت دارد و کمیته‌ای هم در شورا شکل گرفته تا در حوزه تعیین استانداردها بررسی لازم را انجام دهد. در برنامه سوم توسعه شهرداری به آلودگی صدا توجه ویژه شده و برای اولین بار است که به آلودگی صوتی در اسناد بالا دستی توجه شده تا از نظر عملیاتی بتوانیم حضور پر قدرت‌تری داشته باشیم و معتقدم که باید به مرور تصمیم‌ها و لوایح قبل در اولویت اجرا قرار گیرند، تا صدای استاندارد را به شهر برگردانیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایران پزشک،تاریخ انتشار:20 اسفند 1397،کدخبر:11221،iranmd.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین