پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران می‌گوید انتخاب سومین سرپرست برای سازمان ورزش شهرداری تهران، هیچ ضرورتی نداشت و امیدواریم شهردار در این رابطه پاسخ مناسبی را ارائه دهند.
شعار سال: نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران می‌گوید انتخاب سومین سرپرست برای سازمان ورزش شهرداری تهران، هیچ ضرورتی نداشت و امیدواریم شهردار در این رابطه پاسخ مناسبی را ارائه دهند.

حواشی بر سر کرسی ریاست سازمان ورزش در یکسال گذشته به یکی از چالش‌های جدی شهرداری و خصوصا شورای شهر تبدیل شده است. حسنی رئیس سابق این سازمان بود که در دقایق آخر حضور افشانی در شهرداری، مجبور شد تا جای خود را به حسین پیرانی سرپرست جدید این سازمان بدهد.

محمدعلی افشانی شهردارسابق تهران در آبان ماه سال جاری و به دلیل مصوبه جدید مجلس تحت عنوان قانون منع بکارگیری بازنشستگان و با اعلام وزارت کشور مبنی بر مشمول شدن شهردارتهران نسبت به این قانون، مجبور به ترک کرسی شهرداری شد، کرسی‌ای که خود او فقط چندماه بود که بر آن تکیه زده بود. افشانی، اما در لحظات پایانی حضورش در شهرداری، اقدام به عزل و نصب‌های بسیاری کرد که صدای بسیاری از اعضای شورا و شهرداری را هم درآورد. افشانی تلاش داشت در مدت زمانی که در شهرداری حضور دارد، افرادی که همفکری نزدیکتری با او دارند را بر سر کار بیاورد که انتخاب پیرانی به جای حسنی یکی از همین انتخاب‌ها بود.

افشانی از شهرداری تهران رفت، اما حواشی در رابطه با این سازمان کماکان باقی مانده بود تا اینکه، ولی الله شجاع پوریان معاون شهردار تهران، طی حکمی، ندا شهرزاد را به عنوان سرپرست جدید سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد. پر کردن جای سرپرست با سرپرست دیگر!

سازمان ورزش شهرداری درحالی که همچنان با سرپرست اداره می‌شد، هفته قبل محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار در اقدامی عجیب طی حکمی «مجید رباطی» را به عنوان سرپرست جدید سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد. انتخاب یک فرد به عنوان رئیس برای یک سازمان نه چندان عظیم و طویل در شهرداری تهران بعید است که کار چندان مشکل و طاقت‌فرسایی باشد که مسئولان امر ترجیح می‌دهند هربار دست به انتخاب یک سرپرست بزنند، اما حاضر به انتخاب رئیس برای این سازمان نباشند.

حجت نظری سخنگوی شورای شهر تهران نیز در تذکری به پیروز حناچی شهردار تهران نسبت به انتخاب سومین سرپرست در یکسال گذشته برای سازمان ورزش شهرداری تهران انتقاد کرده و گفته اگر این رویه ادامه پیدا کند و توجه‌ای به این تذکر‌ها نشان داده نشود، صلاحیت خود شهردار نیز ممکن است از سوی اعضای شورا زیر سوال برود.

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر گفته این موضوع اصلا اتفاق مبارک و خوشایندی نیست و ما به عنوان اعضای شورا کاملا با این موضوع مخالف هستیم. اگر قرار بود سازمان با سرپرست اداره شود که همان سرپرست قبلی مشغول به کار بود. سازمان‌ها با سرپرست فقط حالت استندبای یا دم دستی پیدا می‌کنند و عملیات اجرایی آن‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

نژاد بهرام می‌گوید: همکارانمان در صحن علنی به آقای حناچی تذکر‌های لازم را دادند. انتخاب سرپرست عموما در زمانی صورت می‌گیرد که شرایط فورس ماژور باشد که با توجه به شرایط ما اصلا هیچ‌گونه نیازی در تغییر سرپرست و انتصاب یک سرپرست جدید نمی‌دیدیم.

عضو شورای شهر تهران می‌گوید: جالب این است که سرپرست قبلی نیز در زمان آقای حناچی انتخاب شده بودند بنابراین توصیه می‌کنیم که افراد بهتر است حکم دائم دریافت کنند نه اینکه به عنوان سرپرست مشغول به فعالیت در سازمان‌های مربوطه شوند. در این رابطه نیز ما فعلا هیچ جوابی از آقای حناچی دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم در روز‌های آتی یا یکشنبه هفته آینده که با ایشان جلسه داریم، پاسخ مناسبی را در این رابطه از ایشان دریافت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری رویداد 24 ، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1397، کدخبر: 168311 ، www.rouydad24.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین