پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد: ۵۰ هزار راس دام زنده از رومانی وارد کشور شده تا برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها در بازار توزیع شود.وی افزود: قیمت فروش این محصول 10هزار و 500 تومان است که در کنار ذخایر استراتژیک مرغ شرکت پشتیبانی امور دام قرار می‌گیرد و به تدریج در بازار توزیع خواهد شد.

شعار سال: رضا کریمی مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام امروز در جمع خبرنگاران در چابهار، اظهار کرد: مرغ منجمد هم به منظور تنظیم و تعدیل بازار وارد می‌شود.

وی افزود: قیمت فروش این محصول 10هزار و 500 تومان است که در کنار ذخایر استراتژیک مرغ شرکت پشتیبانی امور دام قرار می‌گیرد و به تدریج در بازار توزیع خواهد شد.

مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: اولین کشتی دام زنده وارد شده از رومانی شب گذشته در بندر چابهار پهلو گرفت و از ساعت 2 نیمه شب عملیات تخلیه آن آغاز شد و تا به این لحظه 3 هزار راس آن تخلیه شده است.

کریمی تاکید کرد: حجم دام وارد شده از رومانی در این مرحله 50 هزار راس است و از نژاد برتر دام این کشور به حساب می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: طی چند روز آینده و تا قبل از پایان سال نیز 2 کشتی 20 هزار راس دام زنده دیگر نیز از رومانی به ایران وارد می‌شوند و در مجموع تا پایان سال 90 هزار راس دام زنده از رومانی به کشور وارد و به شهرهای مختلف کشور ارسال می‌‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 24اسفند 97، کد خبر: 1969379، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
با 50 هزار گوسفند هم نمیشه امیدوار بود بازار گوشت آرام بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین