پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، صدور نوتام (اطلاعیه جهانی هوانوردی) مبنی بر ممنوعیت پرواز هواپیماهای بوئینگ 737 مکس را تأیید کرد.در پی سقوط دو فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس 8 و 9 در فاصله زمانی کوتاه در اتیوپی و اندونزی، بسیاری از کشورهای جهان که دارای این تایپ از هواپیمای مسافری بودند، تردد این هواپیماها را ممنوع کردند.

شعار سال: رضا جعفرزاده، صدور نوتام (اطلاعیه بین‌المللی هوانوردی) از سوی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر ممنوعیت پرواز بوئینگ 737 مکس در آسمان ایران را تأیید کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: نوتام (NOTAM: Notice To Air Man) مربوطه پیش از تعلیق یا ممنوع شدن پرواز این هواپیماها از سوی شرکت هواپیماسازی بوئینگ و همچنین دستور ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای جلوگیری از پرواز بوئینگ‌های 737 مکس 8 و 9، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شده بود.

در پی سقوط دو فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس 8 و 9 در فاصله زمانی کوتاه در اتیوپی و اندونزی، بسیاری از کشورهای جهان که دارای این تایپ از هواپیمای مسافری بودند، تردد این هواپیماها را ممنوع کردند.

همچنین کشورهایی مانند ایران که این نوع هواپیما را در ناوگان خود ندارند، از عبور این هواپیما در آسمان کشورهای خود یا نشست و برخاست آنها در فرودگاه‌های این کشورها را ممنوع کرده‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین تاریخ انتشار 24اسفند 97، کد خبر: 279104، www.etemadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین