پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
روابط عمومی در هر یک ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها است که به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن ایفای نقش می کنند و باید جایگاه و وظیفه خودشان را به خوبی بشناسند.
شعار سال:روابط عمومی در هر یک ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها است که به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن ایفای نقش می کنند و باید جایگاه و وظیفه خودشان را به خوبی بشناسند.

روابط عمومی در ادارات نقش تعیین کننده ای دارد و باید عملکرد و رویدادهای اداره متبوع خود را از طریق رسانه ها به مردم معرفی کند و از سوی دیگر پیشنهادات، خواسته ها، انتقادها و نیازهای مردم را هم با مدیر خود در میان بگذارد، در حقیقت این وظیفه سازمان است که به این شبهات و درخواست ها پاسخ دهد بنابراین روابط عمومی برای رسیدن به این هدف به کمک رسانه ها نیاز دارد.

پایگاه های خبری و اطلاع رسانی به عنوان بازوی روابط عمومی ظرفیت‌ بزرگی محسوب میشوند که مدیران می توانند از فضای رسانه برای اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند و در این راستا روابط عمومی‌ها کانال ارتباطی مدیران و خبرنگاران هستند.

اما متاسفانه دیده میشود برخی از مدیران روابط عمومی چنین مقوله مهمی را درنظر نگرفته و با مرزی بندی بین رسانه ها ،کارکردهای آن سازمان را با چالش مواجه می کند.

مرتضی عاطفی جزو همین دسته از مدیران محسوب میشود.

از آنجا که وی هیچگونه تجربه و تخصصی در امر روابط عمومی نداشته و بیکباره بعنوان مدیر روابط عمومی استانداری گیلان انتخاب شده نشان داده است که مناسب این جایگاه نبوده و بدلیل ضعف عملکرد ،عدم ارتباط گیری با روابط عمومی دیگر دستگاه ها و تبعیض بین رسانه ها مختلف ، موجب شده مورد انتقاد بسیاری از فعالان رسانه ها قرار گیرد که یک نمونه آن را میتوان در سفر اخیر ریاست محترم جمهور در گیلان دانست.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری رویداد گیلان،تاریخ انتشار:22 اسفند 1397،کدخبر:32806،rooydadegilan.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
عدم اطلاع رسانی درست می تونه مشکل ساز بشه اما اگر اطلاع رسانی دقیق و مدیریت شده باشه و هدفمند می تونه باعث توسعه و بهبود اوضاع بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین