سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۷
توسعه مترو علاوه بر بودجه به نیروی انسانی پرتلاشی نیاز دارد تا بتواند در عمق ۳۰ تا ۱۰۰ متری در زیر زمین و در فضایی پر از آلودگی، گرد و خاک، رطوبت و فاقد نور کار کند که این مهم بدون وجود کارگران زحمتکش و مهندسان متخصص عملا امکان پذیر نبوده و نیست.

شعارسال: با افزایش روز افزون شهرنشینی، گسترش شهر‌ها و نیاز فزاینده وجب به وجب زمین، به ویژه در مناطق شلوغ و پرتراکم، بهره‌گیری از فضای زیرزمینی و پروژه‌های تونل‌سازی برای ساخت راه‌های ارتباطی همچون خطوط مترو افزایش چشمگیری داشته است. توسعه مترو علاوه بر بودجه به نیروی انسانی پرتلاشی نیاز دارد تا بتواند در عمق ۳۰ تا ۱۰۰ متری در زیر زمین و در فضایی پر از آلودگی، گرد و خاک، رطوبت و فاقد نور کار کند که این مهم بدون وجود کارگران زحمتکش و مهندسان متخصص عملا امکان پذیر نبوده و نیست. از سوی دیگر کار در مترو به دلیل اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و شرایط غیرمترقبه اعماق زمینی که دست خورده، فعالیت کارگران را بسیار دشوار می‌کند.

این گزارش تصویری تنها گوشه‌ای از رنج و مشقت بسیار مردان زحمتکش اعماق پایتخت که موجب آسودگی و سهولت در سفر ما را فراهم می‌کنند، نشان می‌دهد.










سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:23اسفند1397 ، کدخبر: 6865635: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین