پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۶ تا ۷ هزار طرح نیمه‌تمام در کشور وجود دارد گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای اتمام این طرح‌ها حداقل ۵۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شعارسال: ذبیح‌الله نیکفر در رشت با تأکید بر اینکه در حال حاضر 6 تا 7 هزار طرح نیمه‌تمام در کشور وجود دارد اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای اتمام و تکمیل این پروژه‌ها به 500 تا 600 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی یکی از علت‌های مهم در ایجاد معضل طرح‌های نیمه‌تمام را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: وقتی عده‌ای تنها علاقمند به این باشند که طرح‌های جدیدی را شروع کرده و به نام خود تمام کنند نتیجه آن به وجود 7 هزار طرح نیمه‌تمام در کشور ختم می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس راجع به یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به گیلان و شهرستان لاهیجان بیان داشت: احداث مجتمع فرهنگی لاهیجان سال‌ها متوقف شده بود که با تخصیص اعتبار 5میلیارد تومانی برای آن توسط دولت امیدواریم روند تکمیل آن سرعت بگیرد.

نیکفر احداث جاده دسترسی سیاهکل به سراوان را نیز مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تملک اراضی حدود 2 و نیم کیلومتر از این مسیر که جزء مصوبات سفرهای گذشته ریاست جمهوری است هنوز انجام نشده از طرفی دیگر احداث جاده سیاهکل به بازکیاگوراب نیز با مشکلاتی مواجه است.

وی تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سالن طبقاتی تختی لاهیجان را از دیگر مصوبات سفر رئیس‌جمهور به گیلان خواند و ابراز داشت: قبلاً برای انجام این پروژه حدود 2 و نیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده و موافقت دولت اعتبارات آن افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس حل مشکل آب شرب مردم ساکن روستاهای سیاهکل و دیلمان را مورد تأکید قرار داد و افزود: از زمان وقوع زلزله مهیب سال 69 برخی از چشمه‌های آب زیرزمینی سیاهکل و دیلمان خشک شد و مشکلاتی را برای مردم این مناطق ایجاد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه انتقال آب شرب به مناطق صعب‌العبور و فاقد آب شرب سالم و بهداشتی با هزینه‌های گزافی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در صورت ساخت و بهره‌برداری از سد دیلمان مشکل آب شرب بسیاری از ساکنان این مناطق برطرف می‌شود.

نیکفر درباره برخی از کارکردهای احداث سد دیلمان که به‌گفته وی عملیات اجرایی آن در سال 98 آغاز می‌شود اظهار داشت: تأمین آب شرب دیلمان،‌ تأمین آب زراعی کشاورزان،‌ تقویت سفره‌های زیرزمینی و تأمین آب مصرفی در حوزه صنعت برخی از مزیت‌های این پروژه محسوب می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1397 ، کدخبر: 1969907 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
اینهمه طرح نیمه تمام داریم در کشور و هیچکس پیگیر به پایان رسوندن این طرح ها نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین