پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
استان البرز با حدود ٨٩ هزار نفر و استان‌های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد با حدود ١ هزار نفر به ترتیب بیشترین وکمترین سهم مهاجرپذیری از استان تهران را داشته‌اند.

شعارسال: استان البرز با حدود ٨٩ هزار نفر و استان‌های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد با حدود ١ هزار نفر به ترتیب بیشترین وکمترین سهم مهاجرپذیری از استان تهران را داشته‌اند.

استان البرز با حدود ٥١ هزار نفر و استان کهیگیلویه و بویر احمد با حدود ٢ هزار نفر، به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را از آبان ٩٠ تا آبان ٩٥ داشته است.

به گزارش مرکز آمار،‌ با توجه به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95، حدود‌ ٥١٧ هزار نفر از آبان ماه سال ١٣٩٠ تا آبان ماه ١٣٩٥ به استان تهران مهاجرت و در همین دوره زمانی نیز حدود ٣٥١ هزار نفر از استان تهران مهاجرت کرده‌اند.

براساس این گزارش، استان‌های تهران،‌ البرز، اصفهان، خراسان رضوی و گیلان دارای بیشترین سهم مهاجرپذیری و استان‌های تهران،‌ خوزستان، خراسان رضوی، البرز و اصفهان بیشترین سهم مهاجرفرستی در کشور را از آبان ماه سال٩٠ تا آبان ماه ٩٥ داشته‌اند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری ایران آنلاین ، تاریخ انتشار: 25اسفند 1397 ، کدخبر:www.ion.ir ، 457229

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین