پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات هنریک درغوکاسیان رئیس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف و مالک باشگاه ورزشی شیمی دُر صبح امروز برگزار شد.
شعارسال: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف و پنج متهم دیگر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق سازمان یافته سوخت یارانه‌ای در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان هرمزگان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اکبری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان هرمزگان در آغاز دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ۷ نفر از متهمین به اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق سازمان یافته سوخت یارانه‌ای موسوم به شیمی دُر سلف با اعلام رسمیت جلسه و تأکید بر لزوم رعایت نظم از سوی حاضرین به شرح مواد ۱۹۳، ۱۹۴ و ۱۹۵ قانون آیین دادرسی کیفری خطاب به متهمین پرداخت و پس از آن با اعلام موارد اتهامی از هر یک از متهمین و وکلای آن‌ها خواست تا در جایگاه حاضر و به دفاع بپردازند.

پس از احضار متهم هنریک درغوکاسیان رئیس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف و مالک باشگاه ورزشی شیمی دُر توسط رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان هرمزگان و تفهیم اتهام، وی با حضور در جایگاه به اتهامات خود مبنی بر مشارکت در قاچاق سازمان یافته و معاونت رشا به کارمندان گمرک از طریق تهیه وسایل ارتکاب جرم و پشتیبانی مالی این امر پاسخ داد.

همچنین دیگر متهمین این پرونده به نام‌های محمود زاچ کانی‌ها، کوروش ایزدی، سعید معتمد و محمد علی موسوی فخر به دفاع از خود پرداختند و وکیل متهم زاره درغوکاسیان برادر رئیس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف نیز دفاعیات خود را ارائه نمود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد24 ، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 ، کدخبر: 168827 ، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
بسکتبال و قاچاق سوخت؟ خیلی جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین