پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر بررسی دو فوریت لایحه اصلاحیه لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران را در دستور کار قرار دادند.

شعارسال:اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر بررسی دو فوریت لایحه اصلاحیه لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران را در دستور کار قرار دادند.

محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با دو فوریت اصلاحیه بودجه ۹۷ شهرداری تهران گفت: اساسا کارهایی که در لحظه آخر و در دقیقه ۹۰ ارائه می‌شود، به شأن نظارتی شورای شهر را لطمه می‌زند.

وی گفت: در بودجه سال ۹۷ با کسری جدی مواجه هستیم و سقف اصلاحیه معادل ۳۰۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

حق شناس افزود : دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه در حالی است که میزان کسری در حالت خوشبینانه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد : بهتر است لایحه اصلاحیه بودجه به کمیسیون‌های تخصصی برود و در فضای مناسب در سال آینده بررسی و تصویب شود .

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران هم در این باره گفت: بهتر است شهردار تهران و یا یکی از معاونان وی در خصوص این لایحه توضیح و گزارش بدهند.

الهام فخاری عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران هم با بیان اینکه نمی توان اینگونه لایحه ها را به لحظه آخر موکول کرد و با بیان این مسئله که لحظه آخر است و باید تصویب شود از شورا رای گرفت .

وی تأکید کرد: همه ما به عنوان اصلاح‌طلب باید همکاری کنیم تا این رویه اصلاح شود.


در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۱ رأی موافق و ۵ رای مخالف دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران را تصویب کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اسکان ، تاریخ انتشار26 اسفند 97، کدخبر: 18186، eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین