پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اصول سیاستی در بودجه باید مورد اهتمام دولت باشد در غیر این صورت در اجرا با مشکل مواجه می‌شویم.
شعار سال: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اصول سیاستی در بودجه باید مورد اهتمام دولت باشد در غیر این صورت در اجرا با مشکل مواجه می‌شویم.

محمدحسین فرهنگی ، درباره اهمیت اصلاح ساختار بودجه برای جلوگیری از وابستگی به نفت اظهار کرد: حرکت به سمت عملیاتی شدن اصلاح ساختار بودجه چند سالی است که آغاز شده است.

وی افزود: اینکه شاهد اتفاقات جدید در ساختار بودجه نیستیم، بیشتر به نحوه اجرا باز می‌گردد تا حوزه قانون‌گذاری.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه عملیاتی بودن و اینکه حداقل تغییرات در بودجه اتفاق بیفتد به این امر باز می‌گردد که بودجه تا چه اندازه واقعی است، تصریح کرد: اگر دولت در تدوین بودجه سنواتی به اولویت‌های لازم توجه کند مشکلات در حوزه اجرا کمتر می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به اولویت‌های بودجه یک بسته سیاستی است که باید در ساختار آن مورد توجه قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاداسلامی، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1397، کدخبر: 369042 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
الویت بودجه از نظر کی ؟ شما یا بقیه دوستان؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین