پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
تیم ملی والیبال ایران در سال ۹۸ روزهای شلوغی پیش رو دارد و سرمربی تیم ملی هم قرار است ۱۹ فروردین به ایران بازگردد.
شعارسال: تیم ملی والیبال ایران در سال ۹۸ روزهای شلوغی را پیش‌رو دارد. نخستین رویدادی که بلندقامتان والیبال باید در اولین حضور خود در لیگ ملت‌های والیبال شرکت کنند، این مسابقات از ۱۰ خرداد تا ۹ تیر برگزار خواهد شد.

مسابقه بعدی ملی‌پوشان رقابت‌های انتخابی المپیک است که ۱۸ تا ۲۱ مرداد برگزار می‌شود و اگر شاگردان کولاکوویچ بتوانند جواز حضور در توکیو را به دست بیاورند برای مسابقات انتخابی قاره‌ای خودشان را آماده می‌کنند. مسابقات انتخابی المپیک در قاره کهن با حضور هشت تیم در آذر برگزار می‌شود که در نهایت یک تیم جواز حضور در المپیک توکیو را به دست می‌آورد.

قهرمانی آسیا دیگر مسابقه شاگردان کولاکوویچ است که در مهر برگزار می‌شود، ایران و استرالیا به عنوان دو تیم برتر قاره آسیا، جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آوردند.

آخرین مسابقه ملی‌پوشان والیبال در سال ۲۰۱۹، جام جهانی والیبال است. ایران تاکنون سه مرتبه در رقابت‌های جام جهانی شرکت کرده است که بهترین عنوان بلندقامتان ایران در سال ۲۰۱۶ با هدایت کواچ بود که توانستند در جایگاه ششمی قرار بگیرند.

ایگور کولاکوویچ روز گذشته ایران را به مقصد کشورش ترک کرد و قرار است ۱۹ فروردین به ایران بازگردد تا تمرینات تیم ملی را پیگیری کند. با توجه به فشردگی برنامه بلندقامتان ایران قرار است در سال ۹۸ رقابت‌های لیگ برتر والیبال برگزار نشود که البته این موضوع مورد موافقت اهالی والیبال قرار نگرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1397 ، کدخبر: 369020 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
0
0
امیدوارم حاشیه های سال 97 دیگه پیش نیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین