پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تمام توان پای کار هستیم تا گردشگران و مسافران عبوری که البرز را در تعطیلات نوروز انتخاب می کنند خاطره خوشی از این استان داشته باشند.درویش پور گفت: در خصوص ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی نیز از مدت ها قبل نشست های لازم در دستگاه های مختلف و به تبع از دستورالعمل های وزارتخانه متبوع برگزار شده و در این نشست هماهنگی های بین دستگاهی صورت می گیرد.

شعار سال: علی درویش‌پور در جلسه ستاد سفر و شورای ترافیک استان با اشاره به اینکه صاحب نظران علم مدیریت معتقد هستند که مفیدترین کار سازمان برگزاری جلسات است، افزود: البته این نظریه مشروط به خروجی مناسب و عملیاتی از نشست‌ها صدق می کند.

وی ادامه داد: مباحث باید در کمیته فنی و کارشناسی طرح شود و در این نشست نتایج و روند اجرای آن مورد بررسی قرار گیرد.

درویش پور گفت: در خصوص ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی نیز از مدت ها قبل نشست های لازم در دستگاه های مختلف و به تبع از دستورالعمل های وزارتخانه متبوع برگزار شده و در این نشست هماهنگی های بین دستگاهی صورت می گیرد.

وی افزود: تمامی دستگاه ها و همچنین شهرداری ها باید چارچوب و استراتژی هدف که ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است را با مکانیزم خاصی اجرایی کنند.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه ایجاد تدابیر لازم در جهت تسریع در بهره برداری از پروژه های راه سازی استان از جمله ماموریت ها و اولویت های استاندار البرز است، اضافه کرد: پیگیری در خصوص این امر را تکلیف خود می دانم و به طور قطع طی بازدیدهای میدانی، نشست های کارگاهی و پیگیری های ویژه، امور مربوطه را دنبال می کنم.

وی با اشاره به جلسات شورای ترافیک استان گفت: این نشست‌های نیز به صورت تخصصی با بازنگری و بررسی در طرح ها و برنامه های حوزه حمل و نقل مورد بررسی قرار می گیرد تا از اقدامات جزیره ای پیشگیری شود.

درویش پور افزود: در حوزه ترافیک باید طراحی ها و برنامه ریزی ها بجای خودرو محور، انسان محور دنبال شود و اعتبارات را به سمت توسعه حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی عنوان کرد: هوشمندسازی و پوشش تصویری راه ها باید در بودجه 98 به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار البرز گفت: باید با پاکسازی و زیباسازی شهرها و روستاها، بستر گذر و حضور گردشگران را در البرز فراهم کنیم.

وی افزود: فرهنگسازی و ارتقا رفتارهای ترافیکی برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باید با اقدامات مدون و برنامه محور در البرز اجرایی شود.

درویش پور خاطرنشان کرد: در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و دستورالعمل های مربوطه ابلاغ شده است.

وی گفت: با تمام توان پای کار هستیم تا گردشگران و مسافران عبوری که البرز را در تعطیلات نوروز انتخاب می کنند خاطره خوشی از این استان داشته باشند.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه در تعطیلات نوروز بازدیدهای سرزده از روند خدماتدهی به مسافران نوروزی خواهم داشت، افزود: طرح نوروزی از 25 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 در البرز اجرایی می شود و گروه های ارزیاب و تیم مستندساز از فعالیت دستگاه های خدمات رسان در جای جای جغرافیای استان گزارش تهیه می کنند.

وی ادامه داد: درصدد تسریع در بهره برداری از پروژه های راه سازی استان هستیم و در خصوص پروژه های ملی نیز نفع و بهره مندی مردم البرز به جد مد نظر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران تاریخ انتشار 27اسفند 97، کد خبر: 741672، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین