پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
وظیفه دولت حمایت از تولید داخل، نظارت و خودکفایی است و وظیفه ما خرید تولید داخل. این زنجیره اگر کامل بشه باعث اقتدار ملی و شکست تحریم خواهد شد.

شعار سال : از همان لحظات اولیه نامگذاری سال جدید به عنوان سال رونق_تولید، کاربران فضای مجازی نیز واکنش‌هایی به این رخداد داشتند. برخی از آنها را می‌خوانید:

کیوان ساعدی: #رونق_تولید = افزایش امید به آینده و کاهش اثر تحریم‌ها

سید علی موسوی: دولت که با واردات بی رویه «حمایت از کالای ایرانی» را عملاً نابود کرد، امیدوارم امسال با رونق تولید جان تازه ای به صنعت کشور داده شود.

علی علیزاده: #رونق_تولید شعار حساب شده‌ای‌ست. زمانیکه تحریم و کاهش صدور نفت و واردات کالاها قرارست ما را از پا درآورد، خود می‌سازیم و خلق می‌کنیم و خودکفا می‌شویم. تبدیل چالش به فرصت. حرکت از فاز دفاعی به تهاجمی. یعنی از رونق انداختن دلالی و واسطه گری و سوداگری وابسته و وارداتی و پول‌های یکشبه‌شان

سیب‌سا: ۹۵: اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل | ۹۶: اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال | ۹۷: حمایت از کالای ایرانی | ٩٨: رونق تولید… گوش شنوا کو؟

زینب حسنی: برای چندمین سال پیاپی، رهبر کشور عزیزمان، موضوعی اقتصادی برای شعار سال انتخاب کردند تا همه بدانند تنها راه حل برون‌رفت از این معضل، اصلاح دیدگاه به مولفه‌های اقتصادی و معیشت بوده که مهمترین آن رونق تولید است. همه مسئول‌اند، پس مدیریت نارسا را کنار بگذاریم!

میلاد شارعی: لازمه تحقق رونق تولید گذر از اعتماد بی حساب به کدخدای اروپایی، پای کار آوردن تمام ظرفیت‌های کشور و اعتماد و اتکا به جوانان تحصیل کرده انقلابیست که توان و استعدادشان با نگاه پیر و خسته فعلی به هدر می‌رود! آقای دولت کاش بفهمی…
استقبال فضای مجازی از نامگذاری سال۹۸ به عنوان سال #رونق_تولید
فرشته رفیعی: سال پیش‌رو به دلیل شرایط بازار ارز و فضای تحریمی، فرصتی مغتنم برای تحرک و #رونق_تولید است. تولیدکنندگان داخلی برای رونق و شکوفایی، نیاز به «حمایت ایجابی» ندارند. دولت اگر از سرراهشان کنار برود و با تصمیمات خلق الساعه و سلبی، ایجاد مزاحمت نکند، کار بزرگی انجام داده است.

علی سیستانی: وظیفه دولت حمایت از تولید داخل، نظارت و خودکفایی است و وظیفه ما خرید تولید داخل. این زنجیره اگر کامل بشه باعث اقتدار ملی و شکست تحریم خواهد شد.


شعارسال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:1/1/1398،کدخبر:4573061،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین