پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آزمایشگاه‎های بیمارستانی، آزمایشگاه مرجع منطقه ای و آزمایشگاه رفرانس به منظور ارائه خدمات آزمایشگاهی معتبر و به هنگام در تمام تعطیلات نوروز فعال هستند.

شعار سال: علیرضا سلیمی خراشاد امروز در زاهدان اظهار کرد: تدوین برنامه(شیفت یا آنکال) برای آزمایشگاه های مسئول ارائه خدمت در این ایام، اطلاع رسانی در ارتباط با مراکز آزمایشگاهی ارائه دهنده خدمات در ایام تعطیل و ایجاد دسترسی به اطلاعات تماس افراد مسئول در هر آزمایشگاه و مرکز، هماهنگی با واحدهای مرتبط در سطح دانشگاه و ستاد ، اطمینان از عملکرد مطلوب نظام ارجاع با تاکید بر انتقال امن و ایمن نمونه از جمله اقدامات آزمایشگاه مرجع سلامت و دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه مطلوب خدمات در ایام نوروز 98 است.

رییس آزمایشگاه مرجع سلامت و امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: آمادگی آزمایشگاه های دانشگاهی جهت مواجهه با طغیان ها، فوریت ها و بلایای احتمالی در منطقه تحت پوشش دانشگاه از برنامه های طرح نوروزی است.

دکتر سلیمی با بیان اینکهساعت فعالیت آزمایشگاه‌ها هفت صبح تا ۱۴ عصر است ادامه داد: در آزمایشگاه رفرانس واقع در خیابان رزمجو مقدم زاهدان تمامی خدمات طبق روال انجام‌ و آزمایشات مربوط به ازدواج در تمام روزهای تعطیل نیز انجام‌ می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 29 اسفند 97، کد مطلب: 13971229000252: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین