پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان معتقد است سال ٩٧ هر چند با تنش های مالی ناشی از تحریم ها همراه بود اما جذابیت های فراوان ورزشی داشت که یکی از آنها حضور خانواده ها در استادیوم آزادی است .

شعارسال:ژاله فرامرزیان افزود : یکی از جذابترین اتفاقاتی که در سال 97 رخ داد حضور خانواده ها در استادیوم آزادی برای دیدن بازی ایران و پرتغال بود و آن احساسی که مردم برای تشویق و حضور با شور و شعف در آن فضای ورزشی داشتند،.
وی افزود: این اتفاق احساس خوبی به من داد و فکر کردم ما شاید بزرگترین وظیفه مان که شاد کردن مردم، ایجاد فرصت مناسب برای خالی کردن هیجانشان و ابراز علاقه به کشور و پرچمشان و تیم ملیشان دارند را فراهم آوردیم .
معاون وزیر ورزش در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی مالی سال 97 از اواسط سال 96 شروع شد، اظهار داشت: از فدراسیون ها تقاضا کرده بودیم که برنامه خود را به ما بدهند تا متناسب با آن بتوانیم کمک هایی به آنها داشته باشیم و با کمی تأخیر همه برنامه ها ارائه شد.
فرامرزیان با بیان اینکه در سال 97 کل مبالغی که برای کمک به فدراسیون ها در نظر گرفته بودیم 153 میلیارد تومان بود ، گفت: نوسانات اقتصادی و نرخ ارز موجب شد تا افزون بر مبلغ پیش بینی شده بیش از 9 میلیارد تومان نیز کمک به فدراسیون ها داشته باشیم.
تاکنون 162 میلیارد به فدراسیون ها پرداخت شده است؛ البته بعضی فدراسیون ها 100 درصد کمک را دریافت نکردند و مبالغ ناچیزی باقی مانده است.
براساس گزارش وزارت ورزش ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با اشاره به تاثیر تحریم ها بر فعالیت های ورزشی و اعزام های بین المللی گفت: شاید در چهل سال گذشته هم شبیه این را نداشته باشیم؛ مسائلی که خیلی مربوط به اتفاقات داخلی کشور نبوده و معطوف به اتفاقاتی که از جانب دولت های دیگر به خصوص تحریم های یک جانبه از سوی آمریکا مسائل مالی و مشکلات مالی را برای ما فراهم کرد. ورزش هم از این مسائل مستثنی نبود ولی ما در فرصتی که در اختیار داشتیم سعی کردیم از ظرفیت هایی که دولت فراهم کرده بهره مندی لازم را داشته باشیم.
فرامرزیان ادامه داد: چون در سال 97 دو رویداد بزرگ در فوتبال بود این حق را می شد به فوتبال داد که بخشی - بیش از آن چیزی که ما پیش بینی کردیم - را مطالبه کند ، دولت هم همراهی کرد و حدود 15 میلیارد به سر و جمع ابلاغ ما اضافه کرد و ما هم بیش از 15 میلیارد یعنی حدود 28 میلیارد تومان پول به حساب فدراسیون فوتبال واریز کردیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار2فروردین 98، کدخبر: 83250931 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
0
0
امیدوارم با پیگیری مسئولان زی ربط هر چه سریعتر این موضوع دائمی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین