پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با آغاز سال ۹۸ در موسسه خیریه و نیکوکاری ریحانه و همچنین شیرخوارگاه حضرت رقیه حضور پیدا کردند.

شعار سال: محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه وحید قبادای دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در آغاز سال1398 با حضور در موسسه خیریه و نیکوکاری ریحانه (بزرگترین شهرک نمونه مددجویان ایران) ضمن بازدید از تمام بخش‌های این موسسه با مددجویان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در ابتدای ورود وزیررفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشوربه این مجموعه بزرگ چندمنظوره با خوش آمدگویی مدیریت و سرودخوانی عده‌ای از مددجویان همراه شد.

سپسبه دیدار از هنرهای دستی و سایر دستاوردهای مددجویان تحت پوشش این بزرگترین مرکز مددکاری کشور پرداختند. همچنین در این بازدید، با اهدا گل به مددجویان تحت پوشش این مرکز با آنها گفتگو کردند و پای درد و دل آنها نشستند.لازم به ذکر است، هم اکنون در این مرکز از 1000 مددجو نگهداری می شود.

سپس وحید قبادای دانا به همراه داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران از نونهالان شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) واقع در جنوب تهران بازدید کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 فروردین 98، کد مطلب: 1973645: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین